pengikut saye

Thursday, October 14, 2010

will be in HIATUS for a moment~

lame x manjadi tukang karut yg berjaya kat cini, apekan daye.. tade citer bes yg dikongsi n distorykan sbb mainly idup aku ngan kerja, study and "sumthing else"..

so, aku decide nk umumkan blog ini berehat utk seketika, drpd aku duk bercriter pasal mende same je kan, kerja, bz, keje, bz, n "sumthing else", baik aku xyah tulis dl, aku setelkan seme smpi slesai, then br la aku bleh becerita pasal mende lain~

jgn rindu2 i okayyy.... n doakanlah kesihatan tubuh badan aku so that aku dpt abeskan sem ni dgn jayanye tanpa meninggalkan kesan wayar longgar kat kepale hotak aku neh~

utk tatapan umum, pic terakhir sebelum menyepikan diri utk sketika,

spesel ni tau! berbaju kurung stelah sepurnama tdk memakainye ke fact~ wakakkakaka
daaaaa~~

2 comments:

Bidadari said...

tetibe kan i rase kan u ni cancan la. tibe2 wokey

lady elle said...

cancan tu ape?? bahase mane tu? sile tambahkan vocab aku~ haha

intai-intai