pengikut saye

Monday, January 12, 2009

aku da merasai KETENSENAN keje...!!

Well, well, well... kehidupan stdio da start da.. final year masing2 bwk hal masing2, ye la, sbb keje individual kan.. bagus gak, xyah skt pale nk buat keje ramai2 neh.. tapi ade gak x besnye, sbb seme pon kn pk sorg2.. hakhak.. nt kang x pasal2 buat keje syok sdiri..

Skang neh da nk start tensen da.. x lame lg akan berlaku la pembangunan pesat kat muke aku neh.. aduhai, yg lame baru nk ilang, da naik yg baru.. jwbnye buruk memanjang la mk aku neh.. huahauua.. sabor je la..

aku nk cari mud nk buat keje sbnrnye.. tade MUD!!!! huhu.. seme org mcm nk tnjk kehebatan masing2, takut la plak rasenye.. bley ke aku buat hebat ek? hihihi.. dlm kelas aku ade 33 org, temsk aku ah... cmne ye nk jadi lain dr yg lain.. mmm..

tu studio, esk kene presnt lak.. aish! kerane name grup 'tarantula', grup kami yg tepilih kn present dl.. ape ah.. nyesal ltk name tuh.. hukhuk..

aku kene wat esei sbnrnye... tajuk die, 'ape ko nk keje after grade nt ngan ekonomi skang neh'.. hehehe.. aku pon musykil, ape la aku nk keje ye.. mcm mls keje je.. lgpon stil tade ati lg ngan bidang aku blaja neh.. kekeke.. x pon, aku bisnes je la.. bisnes cupcake.. huhu.. nanti2 la aku pk pasal tuh.. still blur.. nt aku da abes pk, aku da siap esei tu, akan ku kaberkan.. tunggu......

lapo la plak aku rase.. hehehe.. td da mkn, ape nk jd la.. nt jd tom drum balk mcm dulu2 baru tau.. hahahaha.. TANAK!! mintak jauh ah.. sia2 je usaha slame ni.. ntah, da tatau nk bebelkan ape lg.. so, nnti ade ms aku tulis pasal diri aku lg.. the morphosis of myself.. hihihi.. ciao!!

No comments:

intai-intai