pengikut saye

Wednesday, January 7, 2009

a warm welcome to myself...

ehem.. ehem.. aku pon tak tau nape tetibe aku rs mcm nk try jd bloggers ni.. tgk org lain nyer blog mcm bes je kan.. so, aku pon nk cube2 la if aku pon bley jdkan blog aku ni bes..

maybe, salah satu sbb aku nk start blogging ni adalah krn kepale aku da beserabut sgt.. so many things to think, already luah but still cannot be solve.. mcm diary la.. tapi, diary yang open to all.. mmm.. cmne tu ye? kadang aku musykil gak ngan konsep blogging ni.. a place to tell everything about ourselves, and will be shared by whoever yg interested nk bace.. mcm hipokrit gak la kan..

wut ever it is la, aku arap pasni kepale aku da ringan sbb byk lg bende penting aku nk kn pk.. keje da start melambak, kadang rase mcm x sanggop nk hadapi, tapi aku lg x sanggop nk extend sem.. huhuhu.. mintak jauh la.. cukup2 la blajo, cube buat mende lain la plak.. hihi

so.. aku rs da cukup la tuh mukaddimah pembuka tirai sumthing new done by me, so, i welcoming myself to the world of blogging.. YEAH!!!!

1 comment:

IrinaSairah said...

rileks geng...jangan serabut2..hehehehe

intai-intai