pengikut saye

Thursday, March 5, 2009

keBUSYan yg malampau

agak lame da x menulis, kerane diri yg sgt lah sebuk dan kdg2 buat2 sebuk ngan aktiviti yg agak2 x berfaedah utk dibuat... bukan sngaje, tp nk hilangkan ketensenan yg melanda dek krn kesebukan yg btol tuh (ergh, ayat aku da mcm ala-ala keling da ni)

utk membuktikan kewujudan aktiviti yg memenuhkan hdp aku neh, maka tanpe segan silu dan tak malu aku menyenaraikan aktiviti yg aku buat sejak due menjak, tige menjak ini.. kn recall blk neh, so, kn jiwang karat ah lu jap, mcm mengembalikan nostalgia lame gitu! ahaks!

kite mule dengan ari....

1) ISNIN - studio day, so konpem2 kn duk studio
- balik lepak bilik, tdo (ni x bz, buat2 bz)

2) SELASA - kelas keusahawanan
- mkn
- mlm pi studio (first time aku menidurkan diri di studio)

3) RABU - memulakan aktiviti perniagaan menconteng inai (smpi kul 7 neh)
- mlm pi studio lg (knn2 studio life, byk tdo dr wat keje, huhu)

4) KHAMIS - presentation, smpai ke ptg tunggu turn, penat gilow!
- pas present g smbung menconteng inai lg
- mlm pi studio (aku kat studio la skang neh)

5) JUMAAT - esk konpem2 pg kn go conteng inai lg neh
- mcm kn jupe en asraf, kn diskus pasal keje studio

ermmm.... sebut je en asraf, baru aku teringat tujuan asal aku lepak studio mlm neh, ternyata aku da menyimpang jauh dr tujuan asal neh.. da2, kembali ke jalan yg benar woit!!!

lek lu.. b4 tuh, aku nk ckp gak jadual utk 3 ari seterusnye yg juga bakal bz ngan aktiviti yg bernas! haha..

6) SABTU - pi jalan ngan pakwe aku (pakwe aku nk g jalan mcm mude2 dl, mengembalikan
nostalgia ah kononnye... huhu)

7) AHAD - membeli barang keperluan utk aktiviti keeseokan harinye (sabor yer.. rahsie.. haha)

8) ISNIN - kami akan menuju ke PD ngan penuh kegembiraan sambil melupekan keje-keje kami yg melambak!! YEAH!!!!

maka dengan ini, kamu seme da tau segale aktiviti aku.. kalu pape hal, senang la nk cari yer.. hehu...

1 comment:

aiSya iRa said...

waa bestnye bdatim....
huhu aku jeles sbb aku xleh bdatim....
huhu

intai-intai