pengikut saye

Monday, March 2, 2009

"MENAMATKAN persekolahan"

a.k.a FINIS-ING SKOOL ni actually mcm program la sebg pesediaan nk menamatkan zmn blaja neh.. aku xtau la tercapai ke x objektif sbnr program neh sbb aku pegi pon sbb tepakse.. ye ah, dgr kabar angin, kalu x join, nt xleh grade..btol ke cmtu.... gosip btol!

agak boring nk ctr pasal neh, tp aku nk ctr gak n aku try kasi x boring.. x mukin.. sbb mmg boring pon! bhgian blakon2, bissing2, gelak2, sonok ah.. tp bab yg die ajor cmne nk buat cover letter n resume tu, mintak ampun!!! ngantok nk mampos!

dlm mase 2 ari tuh, aku bleh konpemkan akan menjd hari yg x mukin dilupakan oleh a fren of mine, iaitu izzatul fatihah mohamad fauad (siap name penoh neh! kalu xknal xtau la) hehehe.. sori ye zat, nk selitkan gak pasal mu dlm ni bg memeriahkan lg ctr pasal finis-ing skool aku yg agak bosan disituh.. kekeke.. ape terjadi?

xyah ctr detail la kot.. ni bukan blog die kan.. kalu nk tau, suh la die ctr dlm blog die, ataupon ty trus la kat die.. males la i nk gosip2 neh.. hu~~ tp utk tdk mengecewakan peminat akak diluar sane ataupon didlm sini, akak ctr la skit yer.. (gaye ogy neh) bese la, kekantoian yg berlaku akibat mslh yg dicr sdiri.. paham? paham?

paham la tuh kot... mls la aku nk terang byk2 eh... da besar seme kan... buat la keputusan sdiri.. huahuahuha... ha......!!! back to finis-ing skool, ms tuh kami dipakse (sbnrnye x pon) utk membuat satu personaliti test utk tau personaliti la xkan nk tau pasal result pekse plak.. x ptt... dipendekkan ctr, result tu menentukan kite ni adalah seorg SENGUINE, CHOLERIC, PLAGMHETIC ataupon MELANCOLIC (aku tibai je ejaan neh, maleh nk check, sbtan ala-ala btoi la tuh!)

setelah membuat test, keputusan menunjukkan aku adalah seorang..... SENGUINE!!! bukan penguin yer.. atau erti kate lain, senguine ni POPULAR.. diulang yer, POPULAR.... (popular ker....) hahahha.. ntah la... dlm ciri2 tu adalah yg tepat, n ade gak x.. bese la, manusia tade yg perfect kan.. hehehe..

pas blk tuh, ptg kuar ngan mkn ngan pakwe aku, dan sgt lah excitednye sbb aku nk suh die wak gak test tuh.. hehehe.. saje la nk tau die org yg cmne.. n, die same ngan aku.. pelik gak aku, mcm x je.. ntah la, maybe aku c kp knal die lg.. erm... musykil2...

tp aku rase la, manusie ni bleh berubah kan.. kalu dl aku rs aku bkn senguine, memandangkan diriku yg sgt hena, tdk ada rupa, apa lagi harta kekayaan (gaye ckp org melayu lame).. sape la aku.. tade org pandang pon.. tp keadaan skeliling skarang membuatkan aku terpakse jd sepertimane aku skarang ( x perlu la kot terang cmne aku skang, yg tau tu tau je la, yg xtau, meh la bekenalan...)

da ah, topik yg bosan, aku pon da naik bosan nk menaip.. akhir kate, aku hanye nk jd diri aku yg sebenar...

No comments:

intai-intai