pengikut saye

Saturday, May 30, 2009

monolog DALAMAN...

otak: isk... keje byk lagi ni... bile nk buat yer?? kn buat skang ni.. tgn, buke laptop skang

tangan: baik!! skang gak aku buke..

otak: eh, check fb la dl.. on ym ke.. mane tau ade brite terbaru kan.. huhu.. gosip2..

tangan: woi2.. kate nk wak keje? ape kohelnye neh yob! buat keje la dl...

otak: ala.. lek2 ah.. cr mood ngan feeln dl.. tade feel xleh wak keje neh! hehehe (pnh ngan alasan)

tlinge: eh, mcm dgr ctr bes je kat tv tuh.. menarik ke?

kaki: hah ape lagi, kite g tgk tv lu la.. then br wak keje.. ala, smpt siap tuh..

mate: hahahah.. mmg bes pon ctr neh.. layan ah dl..

otak: woi2.. lara seme tuh.. cpt blk ke laptop wak kej tuh!! hape da.. focus2~~~ aku kontrol, bkn korg kontrol.... buat keje.. buat keje... buat keje... @-@

bahu: adeh2.... x lrat da ni wei.. stop ah dl kejap... sakit sgt da ni...

tangan: btol2! aku stuju.. aku pon da x lrt da ni.. plz la wei.. kejap je rht

perut: tlg la isi.... tlg la isi... tlg la isi...

otak: ermmm.. cmne ni.. seme da x lrt wak keje.. tp byk lg x siap ni... kalu xsiap kang cmne, nk bgtau ape kat bos ni karang.. alamak..

mata: eh, da kul 5 da tu...

otak: alamak!! mati la aku... mati la aku... konpem x smpt siap neh! alasan.. pk alasan cpt...

tangan: alang2 x smpt siap, xyah buat trus la.. smbg mlm ni la plak.. huhu..

kaki: jom g dapur, tgk dlm peti mende bley dmkn.. huhu~~

mata: tgk tv skali ah.. bes gak tuh..

otak: yeke? cmtu ke? ok la... mlm nt lak smbg...

akhirnye.. keje x siap.. si otak gagal kontrol anak buahnye.. kpd otak, tlg la cekal skit.. jgn bg muke sgt kat ank buah tuh, kalu x smpi bile2 la keje x siap! pdm muke kamu!! huhu

No comments:

intai-intai