pengikut saye

Monday, June 1, 2009

POSE tak terganti

haaaa... pada kaum pompuan yg blum menghabis ganti pose, sile la segerakan mengganti yer... jgn sibuk duk pk nk buat baju raye je, tp pose pon x ganti lagi.. hukhuk... act, aku pon blom abes lagi ganti... nk dijadikan ctr, arini aku baru je ganti sehari slepas tergendala n terdelay agak begitu sekian lamenye~~

pergh~~ da lame x pose, arini pose aku da jd mcm rakyat somalia yg kebulur suploh ari x mkn.. kebulor satu hal la, kepale ni lak, bedenyut2 sampai x larat nk celik mate! (alasan nk tdo sbnrnye).
sies, aku mmg penim gile!!! da la pg td g site jap, amek gmbr, cuaca ngan panas terik, asal ade gerai kat tepi je, jeling ujung mate.. soya~~ tebu~~ kuih~~ aisk!! makruh pose! balik je, rht2 trus melelapkan diri x sedar diri smpi la kul 6.30... hohoho

lame gile x tdo siang sebegitu rupe lamenye.. keke.. satu lagi, da 2 mlm tdo lmbt yg membuatkan aku ngantok gile nk mampos.. keke.. bese la, penganggur, tp buat keje freelance skit kan.. siang2 x buat, bile mlm baru mengarut nk buat, takot2 esk nye bos msg.. "tirah, awk da siap ke dwg?" hohoho.. haru2..

itu satu la keje aku skang, satu lagi of coz la cupcake kan.. tp skang da x byk order da ni.. hehe.. bese la kan, musim skejap je.. tp, yg paling bes, i got orders for hantaran!! hehehe.. mcm agak nerves n excited! excited sbb bley buat design utk org kawen, nerves sbb x penah buat utk org kawen.. mcm sies je kan.. tkot~~

this coming thurs, goin to kl.. duk upm seminggu sbb nk setel hal result slip.. tu la, time duk sane tanak setel, skang kan da ssh.. huhu.. saje je tuh, alasan utk ke kl lagi.. kekeke.. ape lagi, mau bejumpe buah hati pengarang jantung la... hahahaha.. tp, die keje.. bley jupe pon 2 kali je.. takpe la, janji bley jupe!

aku maas nk mengarut lame2 sbb kn wak keje lak ni.. kang esk tetibe bos aku msg kn, x ke naye! trus tanak bagi aku keje lg.. hoho.. baiklah!!!

2 comments:

IrinaSairah said...

buat freelance mana mek????

lady elle said...

aku buat kat ganu la weh.. kat dpn ptpl tuh, ats kdai runcit nape ntah.. hehehe

intai-intai