pengikut saye

Thursday, June 18, 2009

bile ANGGOTA x parallel ngan OTAK..

ni la jadinye.. x leh nk tdo.. sbb otak aku kate tdo, mate aku plak tanak melekat sesame kelopak mate diorg.. asyik nk tebule jer! geram btol la... da la esk nk bgn awl, da brape ari da aku menjemur kain dikala matahari suda berada di ats kepale.. panas wooo... mcm nk tebakar je kaki neh! isk...

aku da try da pejam mate, tp bile pejam je nampak cupcake (cc), pusing kanan nmpk cc, pusing kiri nampak cc.. aku ni da mcm obsessed sgt da ngan cc, kdg2 aku rase org kliling aku pon mcm da naik bosan n muak ngan cc aku.. ape nk buat, aku sesgt2 la pasionate terhadap cc..

smpi mase aku xleh tdo td, aku boleh tepk, aku nk jadikan mende as punca mata pencarian aku.. buleh ke ha? bejaye ke? ermm.. mcm x yakin, lagi2 aku yg mmg -(ve) thinker terhadap bisnes n yg sewaktu dengannye.. td buleh lak aku tepk aku tanak smbg master.. mauahhahaha..bodo kan? keke..

xleh2.. this is juz part of my life.. aku xleh arap sgt pd mende neh sbb mende bemusim.. maybe one day bile da abeh musim die, aku pon ntah ke mane.. aku je la yg mkn cc aku tuh ari2.. hahahaahaha.. sonok btol buat mende yg kite ske kan.. smpi penat pon xterase.. siesly!! mende2 ni remeh sbnrnye, tp aku mmg seorg yg ske mende2 remeh tp comel neh.. hehe.. pendek kate aku ske mende yg cantik!

aku arap, bisnes aku ni makin baik, n dpt lebey byk tempahan.. amin~~~

p/s: pade sape2 yg blum melwt blog cupcake aku tuh, pi la melwt.. heheheh.. mane tau ade bekenan kan..

No comments:

intai-intai