pengikut saye

Sunday, June 21, 2009

ACI x??

ermmm.. cmne nk ckp ye.. byk soklan aku nk ty.. nk mule pon xtau ikt mane, dpn ke, blakang ke, tepi ke, tgh ke.. cmni..

1) aci tak kalu aku x keje? <---sia2 blajo

2) aci tak kalu aku nk ubah haluan? <---ubah je la..

3) aci tak aku duk umah je? <---nk jadi peternak lmak ke?

4) aci tak kalu aku nk kawen? <---da cukup matang ke oi... msk pon x reti..huhu

5) aci tak kalu aku nk buat bisnes? <---byk duit??

6) aci tak kalu aku nk baring je sepjg hari? <---ni satu lagi, mmg nk jadi lembu neh!

7) aci tak aku tgk tv jer? <---jangan.. nt rosak mate tu

8) aci tak aku nk kedai kek sebiji? <---kalu ade milionaire murah ati, bes gok.. ermmm

9) aci tak aku kate aku ni membosankan? <---mmg! duk ckp mende same je, keje, bisnes, kek..

10) aci tak tlg kabo ke aku, tolong la berenti ckp pasal mende ni?????

so.. cmne? ACI TAK???

4 comments:

ila ni said...

"1) aci tak kalu aku x keje?"
SANGAT ACI. AKU PONG MALAH GOK WUU WUU

lady elle said...

yeah~~ mu mmg bes! aku ske... hehe

azyyati said...

keje la kat upm..jd tuto..blh kan?huhu...dapat duit gok..

lady elle said...

buleh tu mmg la buleh.. tp dpt ker??? ermmm~~

intai-intai