pengikut saye

Monday, June 15, 2009

addicted to SHOPAHOLIC!!

awl taun aritu kan, (agak2 nye la, aku pon x ingat) mase tgh buhsan nk mampos sbbcuti sem kan, aku tenampak lep english novel kt dlm bilik kakak aku berjudul confession of a shopaholic, then mcm tertarik nk bace sbb tajuk die mcm familiar n sbb ade pekataan "shop" tuh.. so, aku bace la.. mmg menarik! n rase mcm x puas pas bace... n dlm taun yg same gak, kuar ctr tu kat muvie.. mcm tau2 je aku baru bc novelnye.. semestinye la aku g tgk kan...

tapi ctr kat muvie yg dipendekkan jadi mcm kureng bes la.. bace novel lagi bes! bile aku tau novel by sophie kinsella ni byk lagi series, aku pon lagi la teruja nk cari yg lain sbb ctr by die mmg bes, x boring n senang nk faham ( memandangkan english aku ni bukan slang london kan). last week pegi kl tuh, msk la MPH, nk cekedout novel tuh.. uish! tebeliak biji mate, mmg byk! aku da tatau nk pilih da.... rase nk seme tp mane la mampu sbb hargenye agak buleh tahan la yer...

pilih punye pilih, belek punye belek, last2 aku pon membuat kptsan aku amek 2 jer, (harge satu pon da rm35.90), tp dibyr oleh ayh aku.. ekekeke.. aku amek smbngan from buku first tu, shopaholic takes manhattan, n satu lagi buku die remember me?..


remember me aku da abes bace, mmg bes! pasni aku nk menghabiskan buku takes manhattan, n aku da aim da nk beli the next one, shopaholic ties the knot!! kekekek... kn bace cpt2 neh!!

No comments:

intai-intai