pengikut saye

Thursday, July 30, 2009

tu bkn SALAH aku.. tu SALAH mereka..

makin ari, makin lalai... makin ari, makin berat... makin ari, makin malas... ape da jadi?

saban ari, aku pk.. saban ari, aku temenung... saban ari, aku menghitung... ape akan aku buat?

tp tu seme bkn slh aku.. aku x beslh, aku hanye buat ape yg disunatkan.. 1/3 sumber rezeki kire dtg dr hasil perniagaan.. (btol ke ni? x pasti..) tp knape ni yg aku dpt?

sia2 penat lelah hasil usahe aku dl.. x sangke seme ni berakhir cmni.. kdg, aku pasrah, aku mengalah.. tp kdg2, apabila ingatan lame menyergah, aku bangkit, aku marah, dan ingin melwn..

tp aku kesorangan tanpe hala tujuan.. disaat smangat aku membara2, dengan tibe2 senang2 saje ia pdm, jadi abu, dipijak2, dan terbang menjadi debu...

tu bkn slh aku!! aku ttp dgn pendirian, tu bkn slh aku!!! letak la aku dikandang peslh, walau di mahkamah mane2 pon, aku x gentar, aku ttp mengaku TDK BERSALAH!!!

aku akan menyalahkan mase, krn telah merampas mase ku, aku slhkan mesin basuh krn telah mengecutkan pakaian ku, aku slhkan pengering baju juge krn mengecutkan bajuku, aku slhkan mknan2 ddpr krn mereka menyerahkan diri mereka kpdku tanpe belas kasihan...

kini aku menyedari, aku tlah terlajak jauh, aku marah dgn dirku, aku cemburu melihat org lain memiliki ape yg aku inginkan.. krn cemburu, aku kembali bangkit! trime kaseh aku ucapkan kpd mu wahai penyemburu.. dr dahulu lg engkau mmg slalu menyemburukan ku, dan krn mu, aku bangkit kini walaupon stakat ini hanye baru 2 ari aku berjuang..

tp x mengape, aku yakin pd diriku, aku akan trus bejuang sehingga aku mencapai kejayaan...

GEMPUR!!! WIRA!!!!!!

GEMPUR!!! WIRA!!!!!!

No comments:

intai-intai