pengikut saye

Tuesday, August 25, 2009

sepinye hidup tanpemu~~

jiwang? tade maknenye.. tajuk je jiwang, isi kandungan tetap kental, sempoi~~ idupku tlah sepi sbb laptop ku yg tlah bekhidmat pd ku selame 4 taun, da surender.. da x thn ngan perangai aku da... muahahhaha.. trus je die hang, da secare officialnye kn msk workshop...

da 4 ari da ni.. agak2 esk dpt ke x ni? isk~~ kate tukang membaiki tu, laptop aku punye hard drive too small utk menampung program2 yg aku install.. (oh, aku mmg bute it, bute pekakas laptop ni).. utk menampung n mengembalikan tenaganye, aku kn tkr hard drive nye yg benilai rm250!! waaaaaaa~~~

knape?? knape?? why?? duit oh duit,, dimane kah ekau?? mcm bese, duit pama didahulukan.. ngehehhe.. mekasih mii yg baik hati! hehe..

skang aku menumpang laptop adik aku je le.. x bes! x slesa ah ngan laptop org ni.. x sbr nk membelai laptop aku blk.. kay la, ciao! no mood nk tulis byk coz missing my laptop so much!!

No comments:

intai-intai