pengikut saye

Wednesday, February 25, 2009

bile aku BUHSAN

B.O.S.A.N, boring, buhsan, fedup dan seangkatan dengannye... bile xtau nk buat gape, or sngaje maleh nk buat keje n pura2 xtau keje tu belambak, maka, akan terkuar la vocab-vocab ni dr mulut aku, org lain pon same lep sbb kite seme manusia.. sahaya, akan berlaku la kejadian yg aneh dan tdk aneh sngaje, atau tdk sngaje dilakukan utk membuang, mencampak, mentohok, persaan buhsan yg tahap langit ke tujuh tuh.. korg buat ape? kalu aku la... ape lak aku buat ye? aku pon xprasan, jap nk pk...

aktiviti yg aku buat kala bosan melanda... calon-calonnye adalah:-
1) facebooking
2) pet society-ing (jenguk binatang aku yg name tuck tuh)
3) ym-ing
4) blogging (aktiviti br neh.. hehehe)
5) cekedout gambo2 lame yg syahdu dan x syahdu
6) msg-ing (start kco pakwe aku)
7) movie-ing (ni aktiviti berkumpulan yer, secare berjemaah)
8) belek-ing muke (kot2 ade jrwt br muncul)
9) godek-ing rambut (x sabor tnggu rmbt pjg)
10) tido-ing (yg ni mmg tahap xtau nk buat gape da ni)

lebey kurang ni lah aktiviti aku.. dengan ini, terbuktilah di saat dan waktu ini, aku tgh bosan tahap yg ke-4 tuh.. kalu pasni x ilang gak, maka, akan berlansung lah segale aktiviti lain yg tersenarai dlm calon-calon di atas... huh~~

No comments:

intai-intai