pengikut saye

Tuesday, February 3, 2009

need to make my BRAIN to work FAST!!!

im in emergency alert!! banyak keje gile, tp haram.. asik duk lepak jer... aku xtau la.. otak suh buat keje, tp anggota bdn ni, duk cmtu je.... i think there wire shot sumwhere in my body, hahahhaa.. mesej anto lain, tp sampainye lain.. cannot be this way lol....

ape la aku nk buat so that aku ni jd rajin skit.. skang da keje individu kan, so everything tanggung sdiri.. kalu fail, aku fail sorg2 la.. tu yg bgsnye.. hahahah.. tp, buat keje sorg2 ni, tade org nk push.. i'm not this kind of person actually, i can work without any command from anybody, my brain wants to work, but my body "it's ENOUGH!!"..

x bley.. x bley.. aku xleh biarkan ini terjadi.. this is my final project, n i wanna make an excellent project! of course for the sake of the mark la.. + tanak extend!!! hu~~~ mintak jauh la.. cukup2, tanak ulang bende same lg da.. i wanna try sumthing new n different later.. hihihi...

well.. in a few days, nuthing interesting happen actually, but my life did change a little bit, since my hubby~~(bajet jer lebey!) da sewa umah dekat sesangat ngan kolej aku neh.. hahahaha.. seems like mcm bes kan? hahaha.. bes la gak, tp kdg2 rase pelik.. ye la, x penah lak duk dekat mcm ni, kecuali ms kat matrik la... tp dulu lain.. skang ni da besar kan.. rase weird gile!

kdg2, nk kuar pon mls.. hikhik.. rase mcm serba salah lak nt, bese2 kuar mkn ngan kwn2 jer, tp skang da kn bhg 2.. ye ah, nt ape lak kate membe2 kan.. dl pakwe tade slalu je cr, tp bile pakwe ade, slalu la plak ilang nye.. hahahah.. arap2 aku x lupe daratan la ye.. hihi~~

takpe la, aku bukannye lame kat sini da.. nk abes da pon.. bagi can la sket kan! hahahha.. dekat x bemakne makin kerap kuar ye... kuar datim kn limitkan, baru la sentiasa ade kemanisan tuh.. da slalu sgt kuar, nt jemu la plak kan.. ye ah, x smpt nk rindu da jupe.. aku ni da la x bese kapel dkt2 cenggini, tkt gak pelik jdnye nt.. hahaha..

oh tidak!!! aku tanak pk la mende2 bukan berlaku neh.. papehal, diri kn jage, name baik mak n ayah pon kn jage.. xleh la plak amek kesempatan ngan keadaan kan... hehe.. aku slalu jek ingat pesan mii n abah, sayang diorg SGT22!! hehehe..

then, that's all la for today.. next post, i'll show my works that i struggle mcm nk mati during CNY hol aritu.. hehe.. tata..

No comments:

intai-intai