pengikut saye

Friday, February 27, 2009

kelip, kelip, kelip, CELIKKK!!!_part 1

semlm, aku bgn pg ngan penuh smangat, bukan sbb nk g studio n jupe lect utk crit keje yer... tp.. eheh! kelip, kelip, kelip... ermm, awl2 aku da rase ayu jer.. eheh! kelip, kelip, kelip..... kn belatih ngan besunggoh utk membesekan diri neh.. kekeke..

kelip, kelip, kelip.. eh, penat gak ye, tp xpe.. blatih2.. kelip, kelip, kelip lg.... da ah, penat da aku duk ngelip neh.. nt da transform, automatik kot jd bese.. arap2 gitu la, tp x pelik ke nt? isk, tkt la plak aku.. nt tetibe jd mcm anita srwk lak.. uish! ngeri! x kot... perasaan neh, nt ko nampak lebey cantek gitu! eheh!

ermm... pegi studio da, dgr lect n perbahasan dr en yazid pon da.. ape lg, san, jom lesapkan diri!! hahahaha.. ZZZUUUPP!!! skelip mate, david blaine pon kalah, kami menghilangkan diri... next stop, MAWAR SPA N BEAUTY.. hahahaha.. jahatnyer kami...

ngan gaye yg penuh ciri2 mak datin, kami melangkah ke dlm ngan penuh anggun.. "yer dik, nk ape yer?" isk, die neh.. ape la soklan.. misti lah nk menggunakan servis yg ade disini.. "kami nk buat eye perming", san menjawab skali ngan liuk lentok bdnnye.. mmg trademark la die neh.. "owhh.. skejap yer.. duduk la dl.." "ok", kami menjwb ngan penuh anggun lg.. hukhuk..

bile msk je kat dlm, waahh... santeknyerrr.. warne lampu yg malap mcm lampu org nk tdo, ngan design bertemakan bali, bunyi deruan air terjun elektrik yg byk ade kat kdai tuh, muzik yg mendayu2 mmg bley membuatkan org tdo, kagum aku skejap.. kalu tgk kat luar, mmg x ku sangke, begini dlmnye... besh2!

"ok, baring kat katil ujung tu yer..." ngan penuh excited, aku melulu laju je ke bed tuh.. hehe, excited! trus membaringkan diri, mengelip2kan mate lg... dup, dap, dup, dap, jantug aku neh bedegup2 lak..(cg bio aku kat matrik kate, bunyi jantung sbnrnye lup,dup,lup,dup) asal ko tkt, bukan nk operation pon.. haih! lek2.. santai.. enjoy the sound.. ermmm...

maka, bermule la kejadian mengganyang anggota bdnku... mcm rase kn operate mate pon ade.. ditenyeh ngan ubat yg melekat-lekat mcm gam, ske2 ati diorg je ltk gam.. ingat kulit aku ni ketas ke hape! isk! tenyeh2, tarik2, latak gam lg, tenyeh lg, tarik2 lg.. adoi.. azabnye, nk cantek punye pasal... tp, cantek ke?

2 jam berlalu......

agak lame rupenye mende neh, ternyate kami clear2 kn 'kencing' ngan makcik tuh! sejam knn... aku ni ngan nk terkucilnye, ngan perut yg dr td lg duk nyanyi, mcm2 lagu da kuar.. mmg jd x bes lasum ah! xleh nk konsentrate ngan suasan aman damai yg ingin di sampaikan oleh tempat tuh.. 2 jam bagaikan 12 jam bg aku.. lek2, jgn marah... kelip, kelip, kelip.. eh, da rase pelik je bile kelip yer.. "tgk la cermin neh" hah! sape tuh? mcm katun jer skali tgk.. cantek ke cenggini? "cantek tirahhh!!!" sape lg, kalu bukan san yg berkate ngan sore yg nyaring, penuh excited, dan separe menjerit tuh.. ye la san, bg ko seme pon cantekkk...

kelip, kelip, kelip... mmg da pelik benor rase neh.. kelip, kelip, kelip... tgk cermin, lainnye... ape la pakwe kate kalu die tgk nt ye... jgn die x knal awek sdiri da la.. ala, aku bukan buat plastic surgery pon.. misti die cam lg! hahaha.. jauhnye pale aku berpk.. da2, blk ke jalan yg benar.. kn g studio blk neh, kami tlah melepasi waktu yg spatotnye.. kelip, kelip, kelip, eheh! maka, aku pon menguarkan la duit sebyk rm15 utk hasil itu..

perjalanan ke kete ngan rs penuh anggun.. kelip, kelip, kelip... uisk! msk kete, tgk cermin lg.. kelip, kelip, kelip.. eheh! penat da aku mengelip.. masukkan gear ke R, pelahan2 undurkan kete, maklum la, da anggun kan.. stiap mende buat pon kn anggun la.. undur lg, tetibe ade makcik melambai2 kat aku, smbil muke pnh tekejut.. ape hal lak die ni.. aku x knal rsnye.. dan tetibe............... <--- to be continued

No comments:

intai-intai