pengikut saye

Monday, June 21, 2010

ati yg GUNDAH gulana~

penim2~~ jiwe kacau! hahahaha.. pdm muke aku! penyakit cari sdiri, sile la tanggung sdiri, xkan nk share2 ngan org len yg tade kene ngena plak kan?

amende yg aku runsing pon aku xtau! musykil gak neh~ adkah krn itu? ermmm.. x kot~~ maybe krn ini? ntah! ssh nk ckp~

dipendekkan citer, aku mule ssh ati, oder da bederet, thesis pon memanggil2 nk suh buat~ adesss!! padam muke aku! but im happy~~ atleast aku da ade sumthing utk support kewangan skit~ ngeh~ ngeh~ ngeh~

ouh! aku suda aktifkan BIS aku~~ yiehhaaa!!! so dun worri kay, sgale update suda di hujung jari~ ting! ting!!!


tapi da mudah jari duk 'ting! ting!' tu kan~ sile la bayr lebey utk kemudahan tuh~~~ urgjhhhh!!! bekerja keras membuat plushies demi membayar bill!!!



sile la ke elle's plushies utk tgk update terbaru~~



promote~ promote~
wakakkakaa

No comments:

intai-intai