pengikut saye

Tuesday, June 29, 2010

penyakit HATI, bukan sakit HATI

aku memutuskan, aku kn stop tgk gamba org kawen, or gamba oeg besame anak2 mereka~ bukan dengki, bukan sakit ati, tp rase ade suatu rase yg ssh nk diungkapkan dengan kate2~

rase tu mcm menyucuk2 je kat dlm hati neh~ geram ke? bukan kot~~ asal nk geram kat org kawen plak, biar la mereka, da jodoh mereka kan~

sakit hati? x jugak~~!!! x pasal2 nk sakit hati kat org pesal? die xsakitkan hati aku, xkan tetibe aku plak nk sakit hati kat die~ isk!!

ermmmm.. aku rase, sebenarnye perasaan dalam hati aku ini adalah perasaan cemburu~ (cemburu ngan dengki x same ke? bongok!!)

cemburu sbb diorg da kawen, terikat dengan org tersayang, n aku?? aku masih menunggu neh~!! da lame aku menunggu, becinte jarak jauh, selame 5 taun~ sbb tu im looking forward (tu die~~ haha.. ) utk kawen~

gatai ka? x la~~ bukan gatal, x larat da nk BJJ neh~ (becinta jarak jauh ye....) duk dgr sore je, kdg2 rase mcm becinta ngan suare la plak~ adehhh~~~

cepat lah mase berlalu~~~ plsssss~~~



buleh cmtu?

4 comments:

Bidadari said...

lor. at least kamu ade calon. aku ngn kak fiza xde calon utk di kawen kan pon. uhuk.

lady elle said...

ala~~ ko kan nk ke utm mencari boifren, eyh knowledge! nt dapat la tu~~ haha

shikintasnuddin said...

me too..jeles.and still struggle utk bjj.huhu. chaiyok2!! we will survive :)

lady elle said...

ckin, ini bukan nk survive da ni, i wanna end dis!!! da lame da~~~ 5 years oredy ma~~~

intai-intai