pengikut saye

Monday, June 7, 2010

tarikh giveaway da TUTUP~!!

"maka, dengan kuasa bulan dan kuasa saye, saye menutup giveaway contest yg dianjurkan oleh saye berkuatkuasa tarikh pada hari ini!"

cewah! perlu ke smpi begitu? ye perlu~~ sebagai urusan rasmi.. hehehe.. maka, milik siapakah pasangan ini???



aku akan umumkan keputusannye esok~ tapi aku nk double confirm name2 mereka yg join contest ni ok~~ sile check, n inform aku if nama anda tade dalam senarai sedangkan anda da berusaha gigih selidik pasal aku~


tq~ tq~ tq~ kepada yg join, dan menjayakan giveaway contest ni.. never gak memule, bimbang tade org join~ ehhehe.. siape lah sy.. bukan artis pon~ hehe

tunggu esok ok~~!! i pon neves gak neh! ngeheheh~

2 comments:

StingRay said...

rasa macam nak celup dalam air teh ja patung ni.

hhaaha..

dianna said...

heee saya nak menang ;)

intai-intai