pengikut saye

Saturday, July 3, 2010

2 in 1 yg meng-GEMBIRA-kan~

another 2 in 1??

iyeeerrrrrrr~~~~~~~~~

tp kali ni yg amat menggembirakan! (ulang tajuk la plak~ adesss)

oh ye! BuBu wa da dpt dislamatkan~ tu hepi pertama!

(^__^)

thnx to FASYA sbb duk berulang alik ke wad tgk BuBu aku tuh~ nk buat cmne, aku jauh~ ssh nk pegi~ sob~ sob~ sori sya nyusohkan mu~~ hehehe

BuBu da kembali dlm tgn, rase lebey hepi, tenang dan besmangat! alhamdulillah~~~



bile hati da tenang, jalan pon tenang, mate pon tenang tgk barang kan~~~ kan~~ kan~~~~ maka! satu lagi barang dlm wishlist aku da tercapai~!!


(^___^)
hepi!

(^___^)
hepi!

hepi kedua~ apekah ia?? tgk bwh yer~


hepi 1 wit hepi 2~



close up skit~ hehehe.. akhirnye! purse fossil ni menjadi milik aku~ bley ganti purse fossil yg lame n da buruk~

act, aku nk beli purse next month, tp memandangkan td ade diskaun 10%, aku rase mcm rugi kalu x beli skang~ sbb next month xtau ade sale ke x kan~

so, from harge asal die iaitu rm209, after less kadi rm188!!! berbaloi2~~~ genuine leather ok! hukhuk~ akak ske dik oiii~~~!




purse lame??

merajuk dan membawa diri~~

sori la syg, bukan mummy lupekan kamu~ cume da smpi mase kamu ditukar, time kaseh krn berkhidmat menjage duit mummy slame 2 taun neh~

i lap u lah!



but i lap the new one more....
hehehhehe~~

No comments:

intai-intai