pengikut saye

Friday, July 2, 2010

HORMON sedang berkecamuk

jari aku ni rase mcm ringan n pantas je nk kutuk org kat sini

tp aku tgh tahan je, xtau knape

agaknye2 ade pelanggaran hormon dlm bdan kot!

jadi nyampah kat stiap perkataan yg tekeluar kat wall fesbuk aku~

maka,

langkah terbaik,

tutup fesbuk,

tutup blog,

tutup ym,

tutup laptop,

tutup buku,

tutup file,

tutup mata,

balik tdo!



tp aku br je smpi fact 15 mnt yg lepas..


niat nk meNUTUP kene kensel

so aku bley kutuk la ni kan??



"boleh x korang berbalas komen kat lain?"

sms ke, ym ke, email ke...

"semak la wall aku!!"

aisk!!




jgn slah sangka, time pelanggaran hormon je aku jadi cmni~
kalu hormon tgh normal, aku ok aje
x kesah korg nk membalas komen bederet penuh wall aku pon
xkesah~
sile..
sile~~

No comments:

intai-intai