pengikut saye

Tuesday, July 20, 2010

magik MURAHan

da lame x berupdate, cmni la manusia, abes manes, sepah dibuang~ dpt gading bertuah, tanduk tidak bergune lg! cait! cait! cubit peha kri, peha kanan pon terase! ok, tade kene ngena~

kalu aku bgtau alasan pon, misti da muak mendengar, eyh, aku x beckp disini, aku menulis~ misti anda suda muak membace~ tp, apekan daye, mmg bz! kelas da start kan~ bisnes plak makin skit, eceh! alhamdulillah~~ syukur kepade mu ya ALLAH~

eyh! magik! magik! nk buat magik neh!! tp aku meemrlukan kosentrasi dr anda seme~ ingat ye, konsenntrasi~~!!!

sile tenung gambar dinding dibwh dgn sedalamnye smbil skroll kan mouse~ tenung btol2~~
























tenung lagi! x ckp konsentrate tuh!




















TADA!!!!!!!


terima lah magik murahan dr sy~


pheww~!! rase lega skang, sbb blog da berupdate walaupon aku merapu~

No comments:

intai-intai