pengikut saye

Friday, July 30, 2010

OMG!!! da hampir seminggu~~

tekujat aku tgk blog aku yg satu neh~ ololololo~~ tomei2 cayang!! kn tinggal ye~!! hehe.. mintak ampun, mintak maap la yer~~ agak kebizian sejak 2 menjak neh~ byk mende nk kn uruskan, n byk mende nk kn setelkan~

skang ni aku da tmbh satu lg bisnes, tu lah sbbnye jadi semakin x tekejar! waduh2~ bisnes ape? hehehe~ ini2~

aku menjual inner bes skang~ ngeheheh~ xtau ape inner? aisey man~~ inner.. yg gtu-gtu tu~.. cube tgk tudung yg aku pakai tuh, yg kaler itam tu la inner!! aku bisnes tu la skang~ eyh~~ tp bukan aku yg jahit tau!

kwn aku si fasya tu punye bisnes, aku jadi dealer die je, cr market kat upm~ n kwn2 fb aku~ hehehe.. jgn marah ye sya~~~

dlm ms yg sm, plushies aku maseh berjalan~~ n still aku jahit la kan~! hehehe.. sbb tu la makin tade mase, n makin kelam kabut! arghhh~!!! terase bagaikan diri ini harus dibahagikan kepade 10 utk slesaikan seme keje~

dapur sekali skale je berasap~ hahahha.. tade yg berat2 lagi digunekan,juz goreng2 mcm tu je.. n smlm buat bubur! lalalalallala~~ bubur segera aje... hahahahhahaha.. planning mau buat bihun goreng, tp harus beli frying pan dl, sbb yg aku ade juz periuk je~~

eyh, mcm boring plak citer aku arini~ sbb da byk x update, ilang da die punye excited+aku blur!! byk sgt mende nk dipikirkan, smpi menulis pon ala-ala skema punye citer~ da, boring! out!

No comments:

intai-intai