pengikut saye

Monday, December 7, 2009

BANTUAN persediaan


woaaahhhh~~!!!!!



sunggoh tdk sopan sapaan itu.. isk2~~
salam seme.. eccecece.. knn baik la kan? bluekk!! act, tade idea pon nk tulis ape, tp da terbese update hari2, rs mcm kurang senang plakx kalu x menconteng arang disini.. oleh itu, aku nk habaq ctr yg berlaku arini.. huhu

2 3 ari lepas aku da kopak kan?? hahaha.. arini tdk lagi~~~ tp utk skejap je la, sbb next week bakal kopak blk! hoho.. sbb arini br dpt duit bantuan pesediaan nk pi blajo ler.. from yayasan trg.. hekhekhek.. ske akak tau~~ tp duit tu bkn nk buat poya2 tau.. nk buat byr yuran lep.. byk woo nk pakai duit neh.. aisey~~

lupe plak aku nk snap pic duit tu td.. hoho.. kalu x bley la belagak ngan duit derma tuh.. (same la kan bantuan ngan derma.. kan? kan?).. full shcedule arini!! uisshh!! pnt2~~ (poyo lg!) dr pg, g anto adik tusen, g amek duit, g jupe bos (en bos, cpt2 msk duit kat sy~ huhu), g medical chck up (yeah! da setel!), then jupe abah bg file (ehem~ ehem~ duit gak neh), pastu g giant beli brg, then g avon plak amek brg, baru la blk umah~~ phew!!~~

dasat kan? kuar kul 8.30, blk kjap, kul 10 kuar lg, blk umah kul 3.30.. pecah rekod! esk kuar lg, nk kn buat submission kat jbtan lanskap plak.. kuar lg! dasat2.. rabu nk g treatment n ptg rmbt plak neh, (hohoho).. maka full la schedule sy.. hehehe..

ni aku mls membebel neh, memule nk start knn tade ctr, bile da start menaip, mcm naik hantu plak! hahaha (bkn kn rasuk eyh~~ ngeri2!).. sesungguhnye, aku mmg ske becrite.. utk itu, aku stop sini dl la yer.. dis en3 tade pic, ctr semate2..

sekian,

sy yg menurut perintah,

"majulah sukan untuk negara"






nota tgn: arini tade mase nk godek kamera, jadi tade pekembangan lg.. huhu..

No comments:

intai-intai