pengikut saye

Tuesday, December 1, 2009

HUMAU

HUJAN + LEMAU = HUMAU

ari2 ujan cmni, cuace lembap n sejuk, seperti kulit katak, maka badan ku yg sehat menjadi lemau~ buat cupcake pon da mls.. oh ye! sebut psl cuppies, aku ni spatotnye buat cupcake mlm ni, tp tesgt la mls nye, sbb cuace yg sream2 sejuk ni la (seram tiada kaitan ngan hantu), x jadi nk buat.. postpone esk pagi~ urghhhh~~ MALAS!!

tiinggal sehari je lagi kn buat cuppies, then, tutup kdai for good~ waaaaa~~ knape? knape? whyyy????? sayang nye~ tapi apekan daya, pejuangan harus ditruskan.. petingkan yg lebey peting.. knape? da tau kot.. xtau? next time la ctr.. not tonite..

eh,

eh,


perasan x aku da x post pasal sesi penimbangan aku yg stiap ari sbtu tu~~ hahahaha.... tanak! tanak timbang da~ sbb diet x jalan!hahahhaa,, asek mkn je kejonye.. sia2 nimbang, menambahkan sakit ati je! huhu...

mkn plak, bukan rengan2, berat2 je manjang! hohoho~ agi idup agi ngelaban, selagi idup kite makan! aum! aum! aum! huhu.. sempena penutupan elle's cuppies, aku ajk la fmly g mkn2, i blanje ok~~ hehe.. try pegi tempat baru dpn astaka sane (org ganu tau la katne yer), tapi~~~

CET PUI!! kdai je cantek, tapi servis n food out!!(bg aku la~) kalu x caye, bley try.. harge tade mhl sgt pon, standard bistro ngan zie corner jer.. tp mknan x bes yg x syoknye tuh.. mak aku siap sound kat pekerja die, sbb nye?? sabo~ nk ctr la neh..

ade ke ptt, ktorg yg smpi dl, tp ade 2 meja yg kendian dr ktorg yg dpt mknan dl.. mak aku sound ah.. ape lg.. (bese la, bedarah pahlawan tuh).. pastu kan, yg syoknye, disbbkan kesilapan mereka mghantar mknan, kitorg dpt diskaun 10%.. hahahaha.. pdm muke! tu la, buat keje cuai sgt!
suda! suda! perkare menyakitkan ati x perlu disbt byk2.. (menambahkan dose jer~).. baik aku tempek gambar ku yg meLETTOOOPPP~~~ kat sini! (nk tayang baju br sbnrnye.. hahaha)

mase ni senyum lagi~~


tgk tuh aku mkn gape~


ni adik punye!


ohh~~ baju baru ku~ hahaha



nota kaki: pasni kn uruskan pasal mende tu~~ makin dekat tarikh, makin mls~~~

No comments:

intai-intai