pengikut saye

Saturday, December 5, 2009

mencipta ALASAN

da abes wat cupcake ingatkan bley la rht2 kan minda n badan kan.. tapi nampaknye sangkaan ku silap same skali~ huhu.. pas stop wak cupcake, en bos aku plak kol suh buat keje utk die.. adeh deh deh~~ mmg sgt malas, tp krn en bos aku buatkan juge~~ (bohong, sbnrnye sbb $$$.. hahah)..

dpt keje ni da ari kamis, tapi br jumaat mlm, pd pkl 11.30 aku start wat.. hahahahha.. byk btol alasan yg aku cipta utk diri sdiri, utk mngelakkan diri dr membuatnye. padahal, sooner or later aku kn siapkan jugak, malu la beb kat bos kalu keje tu xleh siapkan~ mcm x professional plak! huhu~

dan skang, aku maseh mencipta alasan, bgn pagi da awal.. tp nk bley start tu..

"mandi dl la, baru segar skit bdn nk wat keje"

pas mandi,

"makan dl la, nt lapo x leh wak keje plak"

pas makan,

"adeh~~ sakit perut la plak, misti air nescafe punye psl ni! g memerut dl la.. sakit prt xleh konsentrate lak nt"

pas memerut,

"facebooking la lu jap, tgk pekembangan kwn2 dl~"

pas fbking,

"blogging la plak, buat en3 baru tuk arini" (en3 ini ditulis sbg satu alasan)

pas blogging, da tade alasan da.. so kn wak keje plak...

waaaaa~~~~ MALAS! MALAS! bkn ape, wak keje pakai sketch up ni agak lembap n membengongkan kepale! da la x jadi seperti yg aku maukan, lg la tade mud nk buat! maafkan saye en bos, kalu hasil nye x seperti expectation en bos.. sy da cube sebaik mungkin!! site pon x g lg neh, nk kn amek gambar gak..

da2~ nt x siap plak keje aku, mati la aku.. nk submit tomolow neh~





alasan: ptg ni mcm nk g duyong la, nk tgk monsoon cup~ yeah!!!

No comments:

intai-intai