pengikut saye

Saturday, December 12, 2009

ikan KALOI si ikan KALOI

mulai arini, aku da ade tanggungjwb baru, iaitu membela ikan2 di akuarium~~ sungguh! x caye? isk2.. tlg la caye.. ini ctr benar~~ bukan saje satu, tp 2 AKUARIUM~ mine n his~ hehehe..

tp yg utama mine la.. yg his tu if die x smpt nk terlampau bz ngan keje+tenet tade.. errkk? ape kaitan tenet ngan ikan? hahhaha.. ehh.. bkn ikan tu nk main tenet la.. da tau kan? ngehhehe..


ni akuarium aku.. tada~~ cantek x? of coz la cantek, tgk la tuan die! (pls la~~ ko ingat org ske ke ko perasan? pui!) haha.. baru je main ni, so time ni br level 2.. ermmm.. tp ikan aku comey2 blake, kalu nk banding ngan ikan pkw aku.. huhuhu


buruk kan? hahahha..ikan ape ntah die beli! ikan buntal kot... da la byk, beriok-riok kalu org ganu kate,,,

aku ni da trepengaruh ngan die la ni, memule die suh bg ikan die mkn, (sbb ms tu umah die tade tenet), then mcm syok la plak ade ikan.. time brg bley main2 ngan ikan.. hehehe.. trus aku buat satu! weeee~~~

so, pasni da x bsn da.. hahahha.. i da ade ikan ok~~




nota kaki: ikan kaloi~ si ikan kaloi~~~ timbul la kamu, sy nk bg mkn~~

No comments:

intai-intai