pengikut saye

Wednesday, December 2, 2009

BARU yg da LAMA

telupe plak sy nk show off laptop baru sy yg da lame~ hehe.. laptop ni laptop baru, tp da agak lame la beli nye.. (agak la~) lebey kurang sebulan yg lepas kot.. eyh..bulan10 kot~~ btol3~ bulan 10..

act kan, aku nk warne pink! (gedix kan? ahaks!) tapi ntah cmne ntah, kwn mak aku tu bgtau, warne pink x available..yg ade juz itam, merah n blue~ benci3~~ warne itam, bese sgt~ merah, adik aku punye laptop da merah, maka, terpakse bepuas ati ngan kaler biru je la~ maka, laptop DELL inspiron 14z tlah menjadi milik ku~ yeay!!

eyh, lupe plak nk memberitau.. act, laptop ni adalah gift from my beloved grandma sempena aku dpt offer smbg master~ hehehe,, mekasih tokma!!! x sangke gak memule, tokma nk blanje, sbb laptop lame aku da nazak da~

ye la.. lame gile da laptop yg dl tu, since 1st year lg! byk laptop tu bejase kat aku, dr aku mule msk blaja, smpi aku grad! mekasih laptopku sayam!! tp rase gak nk ganti baru, sbb laptop tu da old fashion (oh~ gedik lagi!) dan terlalu besar! btol~~ mmg besar, nk cari bag die pon ssh~ isk~

skang, aku ade 2 laptop! hahaha~ laptop yg lame aku gune utk buat keje2 yg berat (autocad, sketch up, adobe) yg baru ni aku buat on9 jer~ huhu.. ngade! tp nanti bileaku nk g blajo, laptop lame aku tu akan ku berikan kpd my sis (die mintak sbnrnye.. haha) byk2 laptop buat ape kan,mcm poyos jer~ huaaaa~~

n memandangkan aku x dpt laptop pink yg aku nk, aku ade beli skin laptop ms aku g kl on deepavali aritu, nk mekap skit la laptop br ni knn nye~~ then beli bling2 lagi! huhuhu.. mmg gediks abeh ah laptop ku ineh~ nah, aku tayangkan kpd anda seme!! huhu~

mouse tu pon baru punye, knn nk matching laptop.. haha

ni skin laptop, yg aku potong satu2, then aku mix n match kan ats laptop~

bling2 tu bkn yg siap ngan skin tau, aku tempek satu2! hahaha.. usaha gile!

amacam? glamer gile laptop i! hahahha~ siap bling2 lg!! huhu.. btw, skali lg nk ucap THNX to TOKMA for d gift~ hehehe..

me wit tokma kat kedai spek~ buat spek baru utk tokma~



p/s:bile la bley beli dslr neh~ tkt nk bgtau abah suh top up duit~ hahahaha

No comments:

intai-intai