pengikut saye

Friday, December 4, 2009

PADAM MUKE aku!

sedey! kecewa! geram! frust! sakit ati! bengong tuk diri sdiri! BENCCIIIIII!!!!!!!!!!

disebabkan kelalaian aku sdiri utk chck ape yg aku apply tlah mengundang padah, padahnye aku telepas mende tu la... urrgrhghhh!!! aku ade apply pembiayaan bajet mini utk aku smbg stdy ni, aku ingatkan feedback die thru surat (yg anto kat mail box tuh), tp hanye thru online jer.. tade surat, n seme borang kn download dr tenet..

aku da telepas tempoh mase yg die bagi utk bg feedback tuh.. kecewa gile! surat tarikh 11 nov, tp skang da 3 disember da! yrrrghhhhgjhgjklfhsgaui!1!! aku tercheck pon sebab aku blog walking, die tunjuk surat die, tp die punye tarikh 24 november.. aku ingatkan aku pon lebey kurang cmtu la kan.. tp, KECEWA!!!

semalaman termenung, xtau nk kate ape, telepas sesuatu yg peting.. BUDUSH! aku nk try kol, in case aku bley buat rayuan, spesel kes la knn nye.. sedey2,, xtau nk ckp cmne..

ni lah surat yg mengundang malang itu.. curse u!!!




nota kaki: aku da kol KPT, tp haram, tade org jwb langsung! betambah sakit ati aku!

2 comments:

icee-yah said...

ala cdihnye...me pon from upm degree..salm perkenaln:)

lady elle said...

sy tgk blog awk la.. then sy chck sy punye... kecewa gile tau!!

salam pekenalan gak~

intai-intai