pengikut saye

Wednesday, December 2, 2009

check, check, CEKEDOUT!!

okey~~ dgn ini, bisnes cupcake sy tlah ditutup secare rasminye!!! kalau nk bace kata2 n amanat terakhir sy, (cewah! mcm nk g kemane je kan? haha), bley la melwt elle's cuppies.. knn sedey la tu kan~ tp mmg sedey la!! waaaaa~~~!!!!

tanak ctr psl cupcakes kat sini, bisnes is bisnes, personal is personal.. skang da abeh bisnes, kn concentrate pasal preparation plak~ waduh2.. dl rase mcm jauh lg, tp msk je bln 12, mcm x ckp mase plak! cmne neh~~ byk lg bende blum setel, especially regarding to scholarship!

budush btoi la~ nyesal x setel awl2,ntah sempat ntah tdk dpt duit ms p daftar nt~ takut la plak rase! kalu x dpt, kn pau duit mii ngan abh la dl nampak gayenye~ sori~~~ hehehehe... rase kepale mcm serabut, ntah ape yg dipk, aku pon xtau~ beselirat dlm otak ni! serabut2~

maka, utk mengelakkan keserabutan, aku nk buat check list~ huhu.. wut i have n shud do b4 goin to kl 14hb nt..

1. isi n submit borang tajaan yayasan terengganu
2. isi n submit borang pendahuluan permulaan semester
3. medical check up (urghhh~ i hate medical check up!!)
4. setelkan submission landskap projek yg kwn abah
5. jupe bos utk setelkan projek tu n bakal projek baru yg akan dibagi (hehehe)
6. konfemkan ngan kpt n grf upm psal permohonan scholar yg aku buat~
7. check wut ever barang yg perlu utk ke HK n new semester
8. bace articleyg dr shidah bagi regarding to research study~

phew~~~bley tahan.. arini da 2 dec,so 12 days left.. 12 DAYS????? OMG!! x lame da~~~ benci2~ ni yg buat makin glabah ni~ padam muke! sape suh buat keje last minit?? rasekan! urghhhh~~~!!!

maseh tertanye2 mane aku nk pegi?? ala~~ xkan x dpt grab lagi~ neh2..tgk bwh ni..

tgk tuh, name aku~ huhu

ni lah yg aku akan stdy nt~

tade pape pon yg ni~ hahaha


itu la die sedikit sebyk ape yg bakal aku lalui taun dpn, jadi doakan lah semenye berjalan lancar, sbb aku takoot~~~ aku sorg2 neh! wawawaaa~~




nota kaki: masih x dpt lagi ape yg aku inginkan.. maseh dlm proses berfikir~ ermmmm oh, D80~~

No comments:

intai-intai