pengikut saye

Thursday, November 12, 2009

agen penCARI jodoh

aku nk kenalkan sesorg kat sini.. kwn lame aku, time skolah bando~ seblum memulakan ctr, kite preview dl wajah die..

haaaa~~ ini lah die kwn yg aku maksudkan td~ comel? kiut? ensem? macho? eheh! anda jawablah sdiri yer.. lek2.. biar sy kenalkan dl sape die.. mohamad shahairie abdul razak name diberi.. uish~ name die, lawa sungguh! sesuai ngan mukenye.. name panggilan, bulat (circle), bulatan ladang pon boley (roundabout ladang), bulat begetel name yg aku ltk kat phone book aku.. knapebulat? jgn ty aku, anda selidik sdiri gambarnye.. wokeh?

umur, da msk 23 taun pade 16 january yg lalu, n x lame lg da msk umur 24 da.. eyh, da sesuai sgt la tuh! satu skool ngan aku ms skoloh bando dl, dr form 1 smpi la ke form 5.. tp sy rapat ngan die kendian2 jer.. ms form 4, awl2 tu, malu2 taik kucing~ (die, bukan aku!).. abes skoloh, die g matrik johor, amek science fizikal. cerdik budaknye neh~ terer fizik wa ckp sama lu~

then die trus melanjutkan diri ke UMP di gambang sane, amek chemical engineering plak~~ kan aku da kate td, mmg terer! bukan fizik saje, kimia pon die sapu! isk2~ hebat! baru2 ni da abes da.. slamat blaja 4 taun stengah~ bgs2.. tahniah ye lat~

status, SINGLE~ x caye? snggoh~~ tgh mencari cinta sejati nan abadi~ aku ni kwn yg baik, sbb tu aku tlg promote kat sini~ (promoter x bergaji), tp die xtau~ ssshhhh~~ diam2 sudey~ hahaha.. maknan kegemaran, mknan mak die kot~~ mnuman? eh, xtau la! kallu nk tau mende remeh mcm feveret kaler ke, feveret soccer team ke, ape2 la yg cmtu, kn ty sdiri eh~ aku x smpt nk bekenalan psl mende2 tuh.. (nt kang mcm aku plak nk ngorat die)

satu la yg aku tau, bulat ske kan binatang~ sayang sungguh die terhadap binatang neh, die tunjuk dgn penuh bangge tanpe rase segan silu.. x caye lg? x caye, tgk gambo neh.. tgk2~~

dijunjung di atas kepale, kan hormat binatang namenye tuh~~


sanggop nganga bersame2~ sehati sejiwa la katakan~~

kan btooolll~~~ aku x tpu! jadi sape2 yg berminat nk kenal ngan lebey lanjut, bley tinggal komen kat sini eyh~ nt aku pass kan kat bulat..


sabo eh lat~~ sabo menunggu, nt ade org bg feedback aku pass ke mu neh~~



p/s: lat, jgn maree~~~ hahahahha.. mu spatotnye bangge aku promote n letok gambo mu plg byk dlm blog aku~

8 comments:

Unknown said...

peerrgghh..seorng shbt yg baik..
hikhikhik..memahami si kwn yg kesunyian..

lady elle said...

sy x sbr nk tgk die bercinta~~ hahaha

bulatan™ said...

haha...kelako la mung nieh....dop tau aku nok kate mende..terharu..isk2...

lady elle said...

lat~~ jgn maroh lat~ saje je aku nk glamerkan membe2 aku, n mju d first! lenkali aku kenak org lain plok~ hahaha

Unknown said...

ak kenal budok tue..
masuk GEMS same ngn ak, bdk group 7 business english..
hahahaha..

lady elle said...

yup~ aku tau, die kabo ke aku die g gems skali kat tmpt mu~ hehe

aiSya iRa said...

hehe...
bulat bkn sek awek ke??
haha

Anonymous said...

Hey,

I'm spending my time here for the kids of Haiti.

I'm here for a non-profit organization that is devoted to giving time to
creating an oppurunity for the kids in haiti. If anyone wants to donate then do so here:

[url=http://universallearningcentre.org]Donate to Haiti[/url] or Help Haiti

They provide kids in Haiti a positive learning environment.

Yes, they're real.

I greatly appreciate anyone's help

intai-intai