pengikut saye

Thursday, November 12, 2009

LUKA di hati siape yg tau~~

jiwang la kununnye~ huakhuakhuak~ poyo je tuh.. luke kat ati mmg la tade sape tau kan, parut ade sebesar pdg bola pon org xkan nampak punye~ tp kalu luke kat tgn ke, siku ke, muke ke, sah2 seme org tau, n SEMESTInye akan tinggalkan parut yg BURUK~~~

urghh~~ aku sgt benci parut! mencacatkan penglihatan terhadap wajah da tubuhku~ eeuuww! ayat xleh blah.. geli aku besendirian.. cmne eh, jalan yg paling pintas dan singkat nk bg ilang parut2 neh? sikit2 xpe, tp kalu byk, nak kaver pon x larat dah eh.. lg satu aku akan rase aku idup dlm kepura-puraan.. (knn kulit licin, padahal bahan kimia seme tuh!)

kulit aku ni kulit mahal, kalau kat muke, silap pakai brg, maka akan berlaku la pembangunan yg sehat.. kalu diorg nk maju, pastu nk roboh tanpa meninggalkan kesan mmg aku x kesah~~ tp kesan tu la yg byk n nampak clear! truk gile da muke ni.. isk!

aku ade pakai ubat ilangkan parut, bio-oil.. mmg bekesan, tp nk bekesan tu, adeh la... parut lame x ilang lg, parut br plak muncul.. smpi x tekejor da aku, n naik fedap akhirnye! pastu, bile x thn tgk muke, pakai blk, dan begitulah kitaran idup seterusnye..


aku sgt la jeles tgk muke2 manusia yg licin bak telur dikupas kulitnye~ (tp yg dikupas elok2 la).. kalu ade jrwt, parut die x tinggal kesan langsung! mmg licin senantiase ah! tp diorg mmg dilahirkan dgn kulit yg x memberikan kesan.. beruntung la mereka..~ sigh~

sape2 ade dak petua nenek moyang yg membolehkan parut ilang dgn cepat ke? tlg la habaq mai kat cheq~~~


walau ape pon, sy tetap bersyukur dengan nikmat dan keindahan ciptaan tuhan pd diri sy.. alhamdulillah~~

3 comments:

Ena said...

Salam..
Sy tengok gambar kat dlm nie.. x der berparut pun..ehehe.. x nampak kot.. hmm sy pun ader gune bio-oil tu untuk parut tp x penah cube kat muke lg.. muke sy pun sensitive juge coz bile ader ape2 jerawt ker memg lambat nak ilang..huhu..

lady elle said...

dlm gambar mmgx nampak, tp kalu diambik dr jauh la, cube zoom skit~ abes la~~ hahaha

lady elle said...

thnx armouris!

intai-intai