pengikut saye

Wednesday, November 25, 2009

kuat memBEBELkah aku??

aku kan, sbnrnye kan, ade kan, satu kan,habit kan, buruk kan..... aku ske beceriter!! urghhh~~!! xtau n x reti cmne nk pause mulut ni skejap.. asyik pot pet pot pet.. bile tade ctr, reka2 ctr, bile tade idea nk reka ctr, buat bunyi bunyian plak.. adushh!!~ tlg la atirah, bley shut up x??

smpi kdg2 aku becrite terlalu byk, n wrong timing plak tuh, (kat pakwe aku la sape lg) sehingga membuatkan die kate, "malas nk dgr".. 'awk, kesok ati saye..' mulut aku bk terlalu cpt, smpi mind pon xleh kontrol, pastu bile orgkate gtu, mule nk kesok ati la, kecik ati la, skt ati la, smpi nk boikot tanak ckp lasung! (hahahaha.. klako2.. x mukin terjadi)

pastu br la pk blk, "kwn tu br blk keje, doh la kn mrh ngan bos, bdn letih, yg mu g crite mende2 dok pekdah ke die tu bakpe?? pdm muke!"

aku bkn sngaje nk becrite, tp excited bley ckp ngan gewe jer.. maklum la,nk ckp bkn senang, mlm2 je la ade ms, siang die keje, bile ade pluang, byk la mende nk dicritekannye.. bile aku sedor mcm respon kureng baik, baru reti nk diam, n sedorkan diri sendiri..

maafkan dinda kanda oii~~ bkn dinda sngaje nk menyerabutkan kanda, kdg2 dinda sdiri serabut ngan diri dan kepale dinda yg x penah berenti pk neh~ penat2. penat otok, asyik duk pk mende ngarut.. kalu x pk pasal cuppies, pk pasal brg2 idaman yg aku nk tp masih blum dpt memiliki.. (waktu skang, i want nikon d3000, huhu)

siesly! waktu otak aku berehat hanye lah waktu tdo.. tu pon kalu time x ngantok, nk bley telelap, mcm2 mende la nk pk.. smpi pen yg hilang 3 ari lepas pon bley tepk nk cr waktu tu.. mengong!aku kn g terapi minda kot.. kn blaja care2 nk kontrol mind n mouth supaye bepk n beckp bile perlu sahaje..



erkkk~~ telebey suda~ cuppies aku byk lagi yg xpakai baju n mekap tuh..gtg!




monolog dlm diri: bley x skali skali jgn care hal org?? hahahah

No comments:

intai-intai