pengikut saye

Tuesday, November 10, 2009

korg x PELIK ke??

soklan! korang x rase pelik ke aku rajin gile mengupdate blog skang? sari smpi 2,3,4 new en3.. ntah2 ade yg da terjeluak muntah darah hijau sbb asik duk bace blog aku... errr~~ ade ke org bc?

x pelik? xpelik? aku pelik neh!! ingatkan kalu sape2 tau knape, bley la tlg explain kat aku.. xpe2.. tanak nyusahkan korg.. meh aku jwb~


PERTAMA!

sbb aku da bosan ngan mende neh..

haaa.. kalu yg x nampak tuh, x lame la jwbnye!!! hahaha..
(sile klik pd rajah utk penglihatan yg lebey jelas)


KEDUA!
sbb kepale aku xtenang, n aku xleh luah secare straight to the point.. jadi dlm ati ni asyik duk gundah gulana jer.. so, selagi x stel mslh aku, selagi tu la aku membebel x tentu pasal kat sini.. ampun!


KETIGA!
aku da x byk sgt da oder kapkek, so aku ade ms utk beleisure, dan kepale aku ade pluang utk berpk perkara yg bukan2.. mengong!


nota kaki: kapkek tu bukan aku yg buat~


KEEMPAT!

ntah, aku rase rajin~ setan mls tade bergayut kat bdn aku..

nota kaki lagi: tu bukan tangan aku, arap maklum!


KELIMA!


eeeyyhhh~~ske ati aku la! blog aku, umah aku! knape korg kesah kan~~ da mmg name pon penganggur, mmg da tade keje lain nk dibuat da~


p/s: tp aku tetap betrime kaseih kpd tetamu blog aku.. tq!

2 comments:

IrinaSairah said...

tu la..aku heran bin ajaib gok..
nak tanya mareng..tapi dok tertanya..hahahah

lady elle said...

aku da agak da~ mu la org pertama yg akan pelik! hahaha..

intai-intai