pengikut saye

Tuesday, November 10, 2009

almost 5 YEARS... (oredy)

sebelum memulakan ctr, sy nk mintak izin utk berbahasa yg agak jiwang skit dlm en3 ni.. jadi mari kite bertafakur, da tukar mode..

CURRENT MODE: GILE

CHANGE MODE: JIWANG

mase sy duk asyik2 scroll page blog sy ni, krn terlalu bosan, sy ternampak la sticker daisy path sy kat bawaaahahhhh page ni.. ala, yg countdown or kire tarikh tu.. xtau? tgk sdiri! ternampak tarikh sy berchenta dgn pkw sy, da hampir 5 taun.. tinggal 2 bulan lg, maka genap la 5 taun kame berchenta..

yer.. sy tau, misti ade yg ckp, "so wut!? aku 8 taun x kecoh pon.." trime kaseh yer.. bg yg so wut tu, anda mmg setia, metia, patio.. tp bg saye.. owwhh~~ tu satu tempoh yg lame! sy bangge! errkk??

sy budak nakai, saye slalu berchenta dgn monyet ms skolah dl.. ade la, 2, 3, 4, 5, 6.... errr?? hahaha.. ntah! sy pon xtau.. tp seme tu monyet2 jer.. bukan manusia pon, jadi xpe la kan? kan? ade la sorg manusia, tp.. XYAH! ctr tu xyah sebut..!

tp buat julung kalinye, sy bley berchenta laaaaammmmeeee ngan pkw sy yang skang ni! sy setia! sy syg pkw sy! kalu sy x syg, da lame sy chow~ eh, malu la plak tetibe becrite psl ni.. eheh! (-_-)

sy sdiri pon pelik, cmne sy bley bethn ngan die.. sy jupe die time matrik, tu pon ms da nk ujung2 sem da, sempat bechenta disane pon dlm 4 bulan je.. then tepisah jauh, sbb die ore klate.. (alah~ yg kalah piala malaysia tu.. opppss!!), sy plak duk ganu...

mase degree pon, kami tetap jaaaauuuhh~~~ die di utm, skudai.. sy plak, di upm, serdang.. yela, kalu naik bas 4 jam pon da smpi kan.. tp cmne la sgt bley berjumpe kalu duk jauh, perjalanan tu kos yer.. time blaja mane la ade duit sgt~

pastu, die abes dl, dpt la keje kl.. tp tu pon mase aku kat ujung2 sem da, nk abes blajo da ms tuh.. ape lah nasib, asik dpt ujung2 jer.. ade hikmah tu kot.. nggeeee~~ da bile aku abes, terpisah jaaaauuuhhh lagi! haish! aku blk kg, die plak stay kl.. ades~

jgn menyampah ye, sy da suh tkr mode td, nape x tukar? sy bkn nk crite pape yg menyampah, cume sy nk kongsi jer, betape x sangkenye sy dpt bertahan dgn pkw sy walaupon dlm 4 taun tu, dlm x smpi setaun kot sy bechenta jarak dekat.. yg selebehnye seme jarak jaaaauuuhhh~~ jgn xtau, ms kami blaja, setaun kami jupe x lebey dr 5 kali! hebat plak rase diri~ (x baik riak n takabur.. syukur2...)


nah, dgn rase x malu aku tayang muke pkw aku.. mae tau kan, ade yg knal ke, bekas kekasih ke.. hahahha... semuge dipanjangkan jodoh dan usia hendaknye~~

6 comments:

ned1199 said...

nice one,,

lady elle said...

nice owez~~ ahax!

IrinaSairah said...

cepat2 kawen..hehehe

lady elle said...

na, itu yg aku arapkan~ pluang da ade, tp terlalubyk bende harus difikirkan.. sigh~

aiSya iRa said...

a seems like kita same la...
tp aku setahun skali...
cam raye...
hehe...
and oso aku pn thn neh 5years wif him...
huhu

lady elle said...

syatul: yeay for us!!! haha~~

intai-intai