pengikut saye

Tuesday, January 26, 2010

aku dah NEKAD

aku x kire, aku x peduli.. biar la ape org nk kate, biar lah org halang, arini aku da NEKAD!!

da, xyah cube nk halang aku.. xyah nk takut2kan.. aku ckp aku nak, maknenye aku nak jugak!!

da lame da aku tahan ni, kalau aku tahan lagi, aku bimbang aku meletop, lagi naya aku~

aku da buat keputusan, ptg ni aku akan buat....





aku akan memecut laju kereta ku ke


restoran kfc berdekatan



berlari meluru ke arah


kaunter pembelian



dan menjerit sekuat ati sambil berkata,


akak! bagi sy twister satu, tanak set, take away yer!!




damn! musnah lah diet aku....



nota aku: owh~~ sungguh mengeliurkan!! x sbrnye~~~

11 comments:

Emora Valeria said...

smart entry nie!btw,lapar ah tgk twister tuh

Sharinginfoz said...

hmmmm sodap ni kfc.. lapar pulak rasanya...

Jom Jimat Air

Jom Assam Laksa.. Sedap

aBoi said...

eh...abg dengan kakak kfc tu...
macam dekat kfc jj, ayer keroh je???
betul ke?

lady elle said...

emora: smart? hehe. tq2.. en3 yg sedang mengikut perasaan.. keke

sharinginfoz: haha.. same la kite~

aboi: almak! xtau~ sy curi je gmbar tu dlm google.. kekeke

wan nadiah said...

haha. best best.

tadi baru makan tapi bukan kfc meyy. makan mcd je. haha

Ena said...

Sungguh membuatkan akak terlior ngan pic twister tu.. hu3x.. yum yummy..

lady elle said...

wan nadiah: kfc ngan mcd, same la tu~ hahaha.. seangkatan dgnnye..

ena: haha.. ape lg kak, cpt2 g kfc!sy da lepas~ hikhik

noor afzan said...

sian diet awak..
kuikui~

lady elle said...

sian lg kat sy... sbb sy yg menjadi gemuk~ owh!

duOne_sTarz said...

diet ke ko ini??

lady elle said...

x diet doh maduan weh~~ hahaha.. malas doh aku! fedap!

intai-intai