pengikut saye

Wednesday, January 13, 2010

rase mcm nk GELAK

ntah knape, aku rase mcm nk gelak je.. dan aku nk bgtau satu dunia~~ (sile jgn menyampah)


meh ler, sile la gelak secare berjemaah besama aku..


MUAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA.. MUAHAHAHHHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH..



sebenarnye, gelak ini bersebab, tetapi penyebabnye tdk dpt diberitau disini, juge bersebab.. dipendekkan ctr, sesuatu berlaku, tp aku xleh bgtau mende tu, tp aku bley kongsi gelak aku je kat sini.. sekian~ terimalah pantun 4 kerat dr sy..

pakai skirt naik beca,
angin lalu skirt terselak,
kalau fhm ape yg dibaca,
ape lagi, sila la gelak~~


nota bwh: aku pon x phm knape harus ade pantun dlm en3 ini, maybe menguji tahap bahase aku yg kian ditinggalkan kot...

No comments:

intai-intai