pengikut saye

Friday, January 22, 2010

mengJOURNAL-ing kan diri

shhhh~~ ini library lagi, sile DIAM!


urghh~~ tensen2!! x ske bace journal! nk summarizekan die lg la ske! mcm mane la org yg menulis journal ni bley tulis panjang2 cmni.. aku heran btol dan kagum juge! tapi, aku rase aku yg kn pendekkan journal diorg ni dgn bahase yg lebey mudah lg hebat kot~~ hahahahha..


minggu ni 5 journal,
minggu depan 5 lg,
minggu-minggu depan lagi 5!

minggu-minggu-minggu yg seterusnye??


x sanggopnye!!! asal buke journal je, trus mulut menganga sebsr mulut hippo.. blum bace abstract lg, bc tajuk je tuh.. bile start je first sentence abstract, mate lak terkebil2.. mcm ade ketumbit dan pasir je kat mate.. agak2 nye la kan, journal ni ade sumpahan x?? (alasan~ ; P)



kan bes kalu aku ley menulis journal sepantas aku menulis blog.. hahaha.. misti aku bley abeskan suploh journal dlm mase sehari.. (wow~) sungguh! caye la ckp aku ni... (kikikiki) perut lapo la plak~ (alasan lg! huhu), ni yg rase nk chow balik bilik je neh, tp xbley,smlm da aim, kn abeskan bace n summarize br bley blk, kalu x, aku bermalam kat lib neh! (konpem kul 5 kn halau)

asal la arini ramai semcm je org kat lib neh? kiri kanan ade org, x besh! xde privacy n xleh nk konsentrate membace (padahal tkt kantoi blogging), lenkali nk try msk karel room la plak! (bley tdo trus dlm tuh! kehkehkeh), misti lg bes buat kje.. hehu


nah, muke manusie yg bosan+lapo+ngantok+malas bc journal





nota kaki journal: malas gile tahap gaban neh! help me!!~~

No comments:

intai-intai