pengikut saye

Wednesday, January 27, 2010

TAHNIAH!! anda pelawat ke 1800!!!

ye anda! anda yg sedang membaca.. tahniah sy ucapkan~ anda tlah menjadi pelawat ke 1888 blog ini.. anda sepatotnye berbangga, dlm beribu-ribu manusia di ats bumi, anda lah yg paling bertuah!

sile duduk secara diam dan tegak, kerana gambar anda akan di ambil
sebagai tanda kenang-kenangan



KLIK! KLIK!



adeh~ rindu gile nk mengklik2 slr ku ini.. x smpt lagi nk blaja btol2 cemano nk pakai mende alah ni, tp terpakse simpan dlm almari je.. tade ke manusia yg baik ati kat luar sane yg sudi ajak sy outing n ajor sy nk pakai mende neh? tade? ade?


kalau ikutkan ati kering, nak je aku g putrajaya nuh sorg2 amek gambo, tp apekan daye, atiku x kering, begitu juge ati pkw ku, maka, aku pendam kan je la niat suci murni ku ini, dan aku pendamkan slr ku dlm almari jadi pekasam.. memBAZIR btol!!

bile ntah nk pi outing ni....
ehem! ehem! en kdinz n en momat ijat, bile nk pi outing? ngehehhe~
x pon en hafifudin ke.. bley je... kikiki..
en apih, jgn lupe amik sy jadi model anda juge~~~ (model x berbayar! hahahha)




nota bawah jmbtan: tade ke membe slr pompuan yg aku bley ajk outing skali? segan gak nk kuar ngan kaum adam je~ x manis! hihihihi

5 comments:

Ena said...

Wahhh.. cantek camera.. Nikon lg..
rugi tau simpan kat lemari jer..
tp kan!.. lau nak snap x perlu p jauh2.. aper yg ader depan mater leh amik.. try & error la kan!.. hiksss..

F U N F A B U L O S I T Y said...

nak pinjamm leh? -;D

iedaLUVsham said...

tantekkk kamera!! syg simpan, meh juai kat aku! hehehe!! salam kenal :)

sebelas said...

pergi je putrajaya..leh snap gbr sesama

lady elle said...

ena: btol2~ sy stuju~ tp tade pape yg menarik kat depan selain laptop ni... how?

fun:cannot wooo~~~ syg neh!

ieda:juai pon xbley! aku pon syg mende ni, sbb tu smpn dlm lemari.. haha

sebelas: meh le snap sesame,, ajor sy skali.. kiki

intai-intai