pengikut saye

Thursday, January 21, 2010

hari TUA mu,hari MUDA mu juge

sorg lg kwn aku sambut hari tuanye, tapi tetap mude dr aku,


'IZZATUL FATIHAH MOHAMMED FAUAD
ambek mu, name penuh aku bagi..hahahha



kembung pipi, sunggoh sgt niup lilin~ haha


histeria lepas tgk adiah besday~ hahaha


jadi, lebey elok rasenye kalau aku critekan skit pasal si izzatul neh.. kat mane nk start ek??

izat ni seorg yg......... ermmm..........................................................................................................

die ske..... ermmmm.................................... ape ek?

die skang tgh keje kat........... ermmmmm....... ntah!

kalu die mrh, die akan.................................................................... errrmmmmmmmmmmmm....

die ade pakwe, name............................ sape pakwe die eyh? lupe plak aku...............

cita-cita die, kalau x silap aku, ...........................................errmmm...,.... mcm tau, tp x pasti.......

eh, ntah la! ssh nk ctr psl die neh, sbb die ni pelik skit... bak kate sansan, pelik tpi benar! hahaha.. kalu nk tau psl die, sile la berkwn sdiri dgn die.. tp aku warning awl2, kalu tade daya ketahanan diri yg tinggi, xyah brangan la nk kwn ngan die... hahahha.. die akan uji dl sejauh mane keikhlasan kekwnan korg tuh.. hahaha.. but the truth is, she's a very good fren... ; )


hepy birthday my fren, may god bless u n
all ur ambitious wish come true~~~




adiah ari jadi: hahahaha.. saje nk ngenak ke mu! huhu

No comments:

intai-intai