pengikut saye

Wednesday, January 27, 2010

manusia suke hidup dalam KENANGAN

mode: konon-konon jiwang

aku xtau la korg perasan ke x, ape yg aku perati (tade la smpi aku jadi stalker) manusia ni mmg ske mengenang-ngenang kesah2 dl.. x kesah la kesah ngan membe ke, family g jalan2 ke, boifren ke, x boifren ke, misti ade la suatu ketika kite ingat kenangan2 dl kan?? kan?


sile setuju! kalu x setuju, jgn bace! cepat, angguk!!


kite start dr kecik nak?

mase tadika kan, kite xkan ingat la kenangan ms umur 2-3 taun.. kecik sgt, mane nk ingat!

bile naik skolah rendah, kite mesti ingat kenangan kat tadika.. belari2, kalu jalan sekelas tgn mesti ke bahu, xleh lepas, mcm train.. tut! tut!!

bile naik skolah menengah, kite teringat kesonokan skolah rendah.. main galah panjang, lompat getah, polis sentri.. yg peting, ari2 enjoy!! (tp aku ingat kn empuk ats blakang dgn buku teks oleh cg matematik ku sbb bengap sgt nk paham cmne nk bahagi.. trime kaseh cikgu! slepas dihempuk, ilmu trus meresap dlm bdn) teringat juge, aku hampir2 masuk kelas pemulihan sbb lembap juge dlm membace.. (lembap sngguh diriku ketika itu~)

da abes skolah menengah, masuk matrik... matrik pressure woo~~~ naseb baik x gile je! mse ni la teringat zmn skolah, bahgienye idup.. x pressure mcm matrik, ye la, time skolah, ko fail ke, ko dpt no last skali ke, ko tetap naik ke peringkat sterusnye... tp matrik ni kalu kantoi, kn kick!! teringat cintan cintun monkey ms skolah dl.. kikiki

da abes skolah matrik, masuk uni.. walaupon uni x sepressure matrik, tp kat sini idup ssh sbb seme pon kn pk sdiri.. ko x pk, abes la ko~ walaupon matrik x syok,. tetap ingat zmn di matrik.. bagi aku la~~ (sbb time ni la aku jupe kekasih hatiku~~ owh! syahdu! tp biologiku dpt C! musnah impian nk jadi doktor.. cet!)

da abes degree (aku pendekkan je la, kalu yg amek diploma, byk lagi la kenangan korg), ramai kwn da keje.. aku yg smbg blaja neh, lagi la terkenang2 kesah zmn degree yg penuh enjoyment bersame kwn meronggeng ku! muahahha.. sbb skang aku sorg~ aku mampu idup dlm kenangan je.. (sedey la ni knn!) tensen sorg2, sengih sorg2, mkn sorg2.... (cukup2.. sungguh loser terase diri ini!)

bukti manusia ni ske idup dlm kenangan, korg tgk je la dlm fb.. bile da tinggal zmn blaja, byk la kuar album2 yg bertajuk, "dlm kenangan", "kenangan zaman blaja", "unforgettable moment" dan yg sewaktu dengannye...

disebabkan aku manusia, aku nk tunjuk la moment yg aku rindu neh..

tempat: studio BLA 4 (FRSB)
time: sgt pagi
hari: final presentation day

aksi terlentang di ats board kerane x percaye mende alah ni da siap


masih x dpt nk percaye~


menunjuk2 plak.. ms ni da percaye


keadaan sedar dan segar sbb da mandi n da cantik.. hehehe


gaya konon syg gile la kat board tuh~

bile tgk2 balik gambar ni kan, tetibe terdetik dalam ati aku... "kurus la plak aku tgk aku time tuh, maknenye aku da gmk da skang neh.."


nk diet! nk diet! nk kurus!!!!


kenangan juge membuatkan kite sedar perubahan yg berlaku pd diri kite scare fizikal~ damn! diriku sudah gmk!



nota ujung: ade knangan menyakitkan ati juge dlm gmbr di ats, tp x perlu la sbt.. menyakitkan ati je! huh!

2 comments:

arboqskii said...

kalau la dapat balik ke masa dulu
..mcm mana la ye
.....mtk tolong doraemon..haha

lady elle said...

tapi~~ walaupon kenangan dl2 bes, kite misti xmau go back in that time kan?? hehe

intai-intai