pengikut saye

Friday, January 15, 2010

kala MALAM menjelma

mendayu2 lagu rock kapak terngiang2 di corong telinga dinyanyikan oleh ameng..

"kutak tahu mengapa, tiba2 sahaja, didalam hati ini, sering rindu padamu, ingin ku meluahkan, x terdaya~~" syahdu.sayu.sepi.sesepi alam keliling.sesuai dgn waktunya.1.32am.

"kau dan aku, sudah ditakdirkan bertemu, dan tiba2 kita jatuh cinta..." ya.aku akui.kita mmg ditakdirkan jatuh cinta.syukur.aku sentiasa bersyukur kerana menemukan aku dgn dia.senyum manis dibibir sentiasa terukir bila teringat waktu pertama kali jumpe.priceless.

"biar apa pun terjadi, aku, harap engkau tabah, menerima ku, sebagai teman barumu,smuga kita saling sayang, bahgia..." yes! mmg aku da trima, dr dulu.kini.mungkin selamanya.mungkin.jika jodoh kita panjang.insyaallah.semuga dimudahkan perjalanan kita.

"jgnlah engkau pergi, slagi dihatiku, masih menyayangimu, oh sayang ku.." kesetiaan paling diharapkan.mmg x mengecewakan.alhamdulillah. walau jauh.kita tetap setia.

"bila sehari x pandang, aku rindu..." bukan stakat sehari.seminit baru.rindu.ini pengorbanan.pengorbanan untuk masa depan yang lebih indah.lebih cahaya.hendaknya.


~kita ditakdirkan jatuh cinta~
~spring~
~menggamit memori~


No comments:

intai-intai