pengikut saye

Sunday, January 10, 2010

visited by YNAAOHYNAA~

x sangke btol aku link blog aku sampai ke tuan empunye blog ynaaohynaa yg ade RAMAI gile followers n peminat tuh~ bangge2.. cmne die dpt link aku, aku pon xtau.. ntah kemane2 da link blog ni da merantau..


aku sgt kagum ah ngan blog ynaa, kadang heran pon ade, cmne ynaa bley attract n maintainkan followers die.. gud job! mmg suspect ah kat ynaa ohynaa! hope one day blog aku pn bley jadi smpi ke tahap tu.. (hahahha.. berangan!)

tapi kan, sejak dr mule bebrlogging, i wonder.. wut do the owner of d blog gets if she/he has soo many followers??ade award ke?? kalu ade, aku pon nk! haha.. (berangan lg! huh!) sbb kan, niat aku mule blogging dl, juz utk share ctr, memandangkan aku sgt ske becrite, n bimbang org diskeliling aku naik bsn ngan ctr aku.. (kalu ade sori la yer) sbb kdg2 aku x dpt nk kontrol mulut ku neh~ hehe

but then, bile da byk blog walking, tgk sane, tgk sini, ade blog yg mmg diminati ramai, mmbuatkan aku rase nk dihargai cmtu.. bkn niat nk berbangge krn dikenali, tetapi berbangge krn penulisan dan isi penulisan dlm blog ni dihargai oleh seseorg...

tapi, aku tetap x ubah prinsip.. first intention aku blogging, juz nk crite.. jadi care penyampaian n crite aku tetap same dr dl smpi skang! mane yg ske, ske la.. yg x ske, x ske la.. x kesah pon~~ wek! wek!

one thing yg aku realize about blogging is, bile kite follow ctr n pekembangan org tu, kite rase mcm kite rapat n sgt knal tentang die, walaupon kite x penah knal die secare fizikal pon.. ape terjadi, ape yg da terjadi n ape bakal terjadi, seme kite tau! hebatkan dunia blogging?? smpi kadang2 kite x sbr2 nk tau ctr seterusnye!hahahahha.. (itu addicted namenye)
dalam kes aku kan, i have few cousins yg da lame dlm blog ni.. frankly speaking, secare dunia nyata, aku x rapat sgt ngan diorg bile da besar2 ni seme kan, but after aku follow blogs n not to forget, FB, sedikit sebanyak aku rase mcm rapat n noe better about them.. so, for me, my personal opinion about blogging, it can evoke a small bonding between the writers n d readers without them realizing it.. btol x??


so, kamu? knpe kamu start blogging neh??




nota kaki: blogging pon jadi bahaye bile terlalu addicted! hahaha.. keje lain slalu x jalan.. adesh!!

No comments:

intai-intai