pengikut saye

Sunday, January 10, 2010

pemBANTU kecilku

skang aku da ade new assistant.. hehe.. no need to wait for the uspot registration lg da.. (servis lambat mcm siput!) sbb aku da ade pembantu kecilku~~yippie!!!



yeah! akhirnye aku ade my very own celcom broadband, n yeah, thnx to mummy n daddy coz letting me to buy it.. hahaha.. diorg kesian kat ank diorg ni kot sbb sorg2 kat sini.. wakakkaa.. act, aku x kesah x membelinye if wireless upm ni aku bley gn.. tapi disbbkan aku br dftr as new stdnt, data lame aku diorg da x smpn n username yg lame da xleh pakai..

nk reg baru plak,kn tnggu data psl aku exist dl br bley reg.. n data aku hanye exist bile kad matrik aku da siap, n that is on 19th jan.. lambat gile! aiyo~~ jadi agak menyukarkan idup sbb aku juz bley on9 if gi lib je.. ssh~ sgt ssh idup tanpe tenet! kalau tetibe nk kn on9 ke, mane aku nk capai line tenet?? jwb! jwb!

tapi yg x bes, pakej stndt da xde da.. so, aku bterpakse amek yg basic punye pakej, rm68 sebulan, yg mane akan dibyr dahulu oleh my mum.. (muahahaha.. tq mummy!!) tapi aku akan byr blk la.. kumpul seme bil utk 4 bulan (1 sem la tu kan?) n byr sekali gus! cewah! gaye ckp mcm duit betimbun2!

walaupon line ni kadang ok kadang x ok, boleh la dari tade lasung kan~~ nt mcm katak bwh bangunan plak, da la duk dlm ni, tade tenet, jarang kuar.. owh~~ tdk2... rase x maju lasung plak kalu jadi gtu! sekurang2 nye aku bley tau pekebangan manusia thru fb kan kalu ade tenet... kekeke..

errr~tanak ctr panjang, tu je aku nk bgtau + bley la update blog sokmo pasni.. kekekke



pesanan utk diri sdiri: da ade tenet,jgn lsh gune plak.. stdy tu jgn lupe, jgn terlampau lalai plak nt tau!! (baiklah!!!)

No comments:

intai-intai