pengikut saye

Tuesday, February 16, 2010

ARIANI or ARIANA??

skang ni, mcm2 jenama tudung ala-ala ariani da ade kat kdai.. smpi kan ade jename tu hampir2 sgt ngan ariani, bernama ariana~ hahaha.. silap tgk, misti tesilap sangka, beli ariani dgn harge yg murah! huhu

bfore this, aku mmg anti gile ngan tudung ala-ala ariani neh, sbb mcm indon~ hahaha.. then, first time aku pakai tudung ni ms konvo aritu, sbb nk cr tudung yg senang pakai, dan x cpt gerak bile pakai topi konvo.. mak aku mmg awal2 da suh pakai ariani, tp aku mcm serba salah, sbb that time aku rase muke aku x sesuai pakai tudung cmtu..

time konvo neh.. first time pakai instant hijab, n my first ariani~ (^_^)


tapi, bile da pakai tudung cmni, mmg da malas nk pakai tudung bawal or cotton lain!! sies! sbb tudung ni sgt senang nk pakai! hahaha.. xyah bimbang tudung x jadi, kedut ke, kn gsk ke.. ni mmg tudung express!! so, tade alasan lg utk aku malas pakai tudung! hhuhu (owh, cube menginsafi diri~)

fyi, butik ariani da ade kat KT neh! (KT mmg lmbt seme nye~) td aku pegi bank, then mak aku kol, die ty ktorg kat mane (me n my sistas), pastu die bsungguh suh aku pegi kdai ariani sbb butik tu x jauh dr bank aku pegi.. memule malas gak, tp on je sbb nk tgk rupe ariani kat KT neh~

bley thn!! 2 tingkat lg! hohoho.. tudung pon byk choices, da smpi kan~ mak aku plak sibuk duk ty, "bekenan x?" kalu ikt aku, seme pon bekenan! hahahha.. (tpu ah tu...) saje je membelek2, then tejupe satu, sehelai plak tu!

aku try pakai, ms aku duk try, aku tgk makcik kat sbelah duk tgk2 aku.. haaa.. ni misti bekenan gak ngan tudung aku try ni kan.. aku ckp dlm ati la~ pas try, aku trus pegang x lepas! tkt kn sapu ngan org!hahaha..

pusing2 lg, tenampak selai lg yg cantik~~ (hohoho) try gak memule, tp tanak ah.. selai cukup la kan.. tp rase ati ni x tenang.. bekenan sgt2!! pastu buat muke seposen kat mak aku.. hahahaha.. "mii~~ bley x nk selai lg??" huhu.. mak aku lampu ijau! aku pon, "akak, size s ade x yg ni??"

ms akak kdai tu duk sibuk cr, ade la akak pelanggan ni sorg tgk2 tudung aku yg td tu.. die pon bekenan rupenye! die ty amek katne, aku tunjuk la kan, tp aku ckp kat die, "ms sy amek td da ade selai je kak.. cube suh diorg check ade x yg lain"

oho~~ banggenye i! sbb dapat yg cantik~ kahkahkah~ sorry u guys~~ lenkali bukak mate luas2, br dapat yg cantek~~ (owh! belagak nye aku! cess!!) tudung size s yg aku nk da tade size s, yg ade M je.. xpe la, cantik punye psl, bley pakai pin je kalu longgar~



yg belah kiri tu la dimiinati ramai~ huhuhu


yeah!! dpt 2 helai tudung ariani!! tq mummy!!! hahaha~ (sementare blum keje, pau la puas2~hikhikhik) dpt menambahkan koleksi tudung~ jadi skang aku ade 3 helai tudung ariani~ weeee~~

aku xkesah pon pakai jename ape, yg peting kain die bes n cutting die kene ngan muke aku~ yg rm16 ade, rm20 ade, rm40 ade, rm60 pon ade! selain ariani aku ske jename Z&Z, yg ni pon kain die berkualiti.. bley la try as alternative utk ariani.. tp kalu nk kepuasan yg x terhingga, ariani is the best!!

pas beli tudung g mane plak?? hehe~ next en3 la yer...



nota kaki: bkn slalu beli tudung mahal~ sekali skale, bley ler~~ hihihi

2 comments:

IrinaSairah said...

suke gok paka..tp hbs smpn lam gobok doh...laki aku dok suke tengok aku pkai tdung gini..huhuhu

lady elle said...

hahahah~ mu lg la kene pakai tudung ni weh, ade anok lg la susoh nk behias~ hehe..seb baik la laki aku ok jer~ hehe

intai-intai