pengikut saye

Monday, February 15, 2010

melepaskan GIAN~

opss~~ jgn pk bukan2 eyh~ ni bukan lepas gian yg ngarut ntah pape tuh.. owh tidak!! mintak jauh la aku dr perkara2 yg bley merosakkan diri tuh.. ni lainnnye punye lepas gian.. lepas gian dpt buat sesuatu yg aku da lame x buat!!


sile lihat dibwh
|
|
|
|
|
|
\/








hohoho~~ yeah!! aku dpt buat cuppies!! weeee~~ oh ye! kpd sesape yg xtau, dl after abes degree, aku buat bisnes cuppies selame beberape bulan, from abes smpi la aku smbg blaja blk.. x lame pon, tp bisnes alhamdulillah~ cukup la buat aku tambah pengalaman n skill..

kalau nk tgk hasil keje aku, bley lawat blog cuppies aku~~ ---> elle's cuppies.blogspot.com
da tade update, tp kalu aku bosan aku slalu je visit blog tuh, cuci mate, smbil tgk2 hasil kerje aku tuh~~ hohoho..

act, msm memule nk buat ni bukan main mls lg! ye la, da lame tinggal, n kn kuarkan pekakas yg tesimpan kemas dlm almari semate2 nk buat 3 kotak neh~ tp tepakse gak merajinkan diri, n rase mcm sonok gak! hahahha.. tp designnye ala kadar je la, sbb mls nk pk lebey2.. hhohoho..

pasni xtau la bile plak aku bley start bisnes cuppies ni blk, memandangkan aku da tade cuti sem.. dl2, becdg, time cuti sem nk open oder, saje la cr duit time cuti kan, tp da x bley da~ bley ke start bisnes kat kl ye?? kalu nk bisnes kat cni, nk kn ade umah seqa dl, oven, mixer, brg2 lain~ owh~~ byknye hal!!!

malas la! baik aku stdy je kat cni~ jgn nk menambahkan brain damage lg! huhu




nota bwh: fokus on stdy first, nt yg dikejar x dpt, dikendong jatuh bedebuk2~

2 comments:

icee-yah said...

EM..SUKE TENGOK UR CUPCAKES..SO CUTE..NNT ME NAK TEMPAHLA KALAU BERTUNANG..BOLEH TAK...Teringn nak rasa...mcm sedapla

lady elle said...

tq icee~~ skang da xleh nk amek tempahan da, sbb da jadi grf ni, xleh nk cuti~ lg pon kat kl duk kolej, tade ruang nk membuat cuppies ni~ maybe one day, mane la tau amek order kat kl plak~ hehehe

intai-intai