pengikut saye

Saturday, February 6, 2010

tido malam terGANGGU

2 3 malam ni, asyik xleh tdo jer.. sebelum baring ats katil, mate bukan main mengantuk, tp bile da telentang, lampu da padam, da bekelubung ngan selimut, automatik mata jadi cerah, bekelip2 tgk siling, pusing kiri pusing kanan, "aisk, x bley tdo lg mlm ni! bengang btol la~~" aku start maki diri sdiri..

kepale n badan nk tdo, tapi anggota x buat keje.. cik mate la, tanak tdo, cik otak plak, time nk tdo la asyik duk pk mcm2 mende, pk bukan2... pk bukan2?? errrr... ni part paling xske! knape time xleh tdo, misti nk kene ingat citer antu pocong kamar sebelah yg aku tgk minggu lepas, n terbayang ctr hantu jamu gendong yg aku tgk petang tadi...


JAMU NE~~~ JAMU NE~~~


terngiang2 kat tlinge aku~ (jgn pk bkn2) knape time ni nk kn ingat!!! pejam mate! pejam mate! aku pakse mate aku pejam smpi bekedut kelopak mate aku.. badan beslimut kemas, tp tetibe jadi panas~~~ rimas!

bk balik selimut, rimas mcm ni konpem lg xleh tdo! julurkan kaki smpi ujung katil tesentuh besi katil.. terbayang lg, cmne tetibe ade tgn merayap kat kaki aku, tarik aku dan.... erk?? kaluaku menjerit rumet aku dgr x ha? tp besenye kalu dlm ctr antu, misti org lain x dgr, konpem tdo mati je org lain..

tarik kaki! meremang bulu roma, x sanggop nk pk! tp, still xleh tdo.. knape kaki rase kn cucuk2 ni? isk! libas2 betis ngan peha, sakit la plak.. amende ni? selimut balik, tp stil rase.. knape ngan kaki aku ni? ape yg cucuk2 ni.. makin xleh tdo di buatnye.. bukan kat kaki je, kat lengan, kat muke..

zasss~~ rase libasan angin kat tlinge.. gile! ape plak ni~~~ jgn main2 weh, da la malam2 cmni.. aku seram neh.. tutup selimut smpi ke muke, tp teringat ctr ju on plak, antu die merayap dr kaki ikut bwh selimut.. waaaahhahahah!! gile! gile!

seme ctr antu yg aku penah tgk seme pakat2 nk kuar mlm ni.. knape time cmni mereka harus belegar dlm pale aku? sedangkan aku tade cari gaduh ngan mereka, yg aku nk ctr, aku xleh tdo sbb 2 3 mlm ni aku asyik beperang ngan nyamuk! benci nyamuk!!!

aku da xlarat da asyik tdo kul 4 pagi sbb kn kacau ngan nyamuk, damn u nyamuk!! siap ko~ malam ni konpem ko mampus~~sbb aku ade senjata baru.. muahahhaha~~!!!!



nyah ko dr sini nyamuk!! aku ade ridsect pembunuh nyamuk utk 60 hari!! jgn harap ko bley menjamu selera dgn darah manisku ini~~ berambus!!


oh ye~ da alang2 kuar beli ubat nyamuk kan, sempat singgah kat mph, beli buku utk adik aku.. hehehe.. oh, aku mmg kakak yg baik! mekasih~~


tapi...


kejap2~ ape tu? ade sesuatu tergantung kat tombol pintu aku..



next time ctr~ uhuhuh



soklan: kenape la time xleh tdo tu la kite teringat ctr2 yg menyeramkan???

No comments:

intai-intai