pengikut saye

Tuesday, February 2, 2010

bile si LELAKI bersama si PEREMPUAN di library

ini ctr panasssssw~~~ zasss~~ sbb baru sgt terjadi neh, n memandangkan aku tgh bengang ngan tenet-slow-yg-lmbt-nk-mampos-loading-page neh, aku bebloging la kjap..

ok2, ade yg pelik knape la aku asik ctr pasal library.. balik2 library.. balik2 library.. ape kan daye, dunia aku hanye disini, tp walaupon ini hanye lah 'library', mcm2 perangan manusia ade kat cni.. yg pelik dan x pelik juge..


balik pd ctr si lelaki dan si perempuan...


sesampainye aku kat lib, aku cr la port kan.. port aku, cubicle, depan dinding, knn dinding, tepi dinding.. ala, yg mcm kat opis tu.. (xtau sudah!) port ni paling terbaik sbb mengurangkan kadar aku tgk org lalu lalang berjalan di depan aku.. nanti, x abes keje aku!

pastu dtg la, si lelaki dan si perempuan ni.. die pon amek port serupe aku, n sederet dgn aku.. (o-o, die br je pas lalu blakang aku.. hahahha) tp, si lelaki x duduk besebelahan dgn meja si perempuan neh, selang sebuah meja..

si perempuan ni plak, dr awal2 smpi, sehiingga la skang, asyik x duk diam je... skejap bgn, skejap duduk, skejap tunduk, skejap pusing.. smpi aku ni terdistract same.. yg membuatkan lagi la aku ni terdistract, yg si lelaki tu..

bile si perempuan buat pegerakan je, die tgk.. si perempuan gerak skit, die tgk lagi.. dan memandangkan si perempuan ni duk sebelah aku, bile die memandang si perempuan, aku merasekan seperti org memandang aku.. aduih~~ aku plak yg lebey terdistract skang neh!!

mcm kan, si lelaki tu bmbg benor la kat si perempuan tuh.. sbb kalu si perempuan tu x grk pon die pandang gak, (die chck kot2 si perempuan ni pengsan kot~) memanggil2 plak si perempuan tu kpd si lelaki tuh.. (mereka menggunakan panggilan abg~~)

da selang sebuah meja, volume suare mesti la lebey dr berbisik, maka, aku yg kat sebelah ni terdengar la panggilan manje si perempuan kpd si lelaki... waahahahaha.. tensen hidup sebentar!



dipendekkan ctr, bagi aku la kan, kalu nk buat keje kat library la kan, xyah la datang ngan pakwe or makwe.. bukan dengki woooo~~ tp, kot2 nt ade perbuatan anda mengganggu org lain, contohnye, aku!! hahhaha...



bukan nota: da2.. perut aku da berbunyi, ptg2 cmni otak tepu, x gune berada disni lagi...

1 comment:

tenteraangin said...

hahaha.. betul.. x leh la nengok kapel ... da la selit2 kat rak2 buku.. nak g cari buku pun aku yang segan ...

intai-intai