pengikut saye

Wednesday, May 19, 2010

kalau PAGI-PAGI x ngantok x boleh ke??

aku pelik ah~ tdo awl ngantok, tdo lewat laaaaagi la mengantok! tetiap pagi aku hirup nescafe original 3 in 1, tp mate ni tetap mengantok, badan ni tetap malas, langkah pon melonglai~ sgt not good, jadi x motivated utk membuat keje~

n skarang progress work thesis aku sgt sllloooooowwww~~~ sbb slalu tade mood memandangkan dan memikirkan manusia lain yg sedang cuti-cuti malaysia kat umah,aku plak melangok kat cni! maka, wujudlah perbuatan sia-sia di fact neh~

act~ aku bosan dan aku ngantok + aku tade isi yg hendak dibebelkan kat sini, jadi itu membuatkan aku duk 'karut'kan mende yg bukan2 dan membebel ntah pape neh..


eyh!


eyh!


lupe plak~ nk update pasal air kurus yg busuk mcm sampah tu~~ uuuuuuu... aku da rase la skit2 perubahan nye, especially bab2 pencernaan n perut da x slalu sebu n over kenyang mcm dl da~~ hehehehe

smlm ade pegi timbang, tp tanak share dl, tnggu smpi seminggu iaitu ari jumaat ni, br aku bgtau hasilnye~~ suspen x??

ok fine! aku tau x suspen~ tp aku x kesah~~~ hahahahha.. aku nk jugak announce kat cni! tanak tau xyah la bace, senang kan? kan?


smlm mase nk naik tangga ke bilik, ade lembaga yg tdo kat tepi tangga~ bukan antu la! comey dan kiut! gaye tdonye mcm keletihan lepas berlari 400m di balapan sane.. tgk la sdiri~


tdo smpi mulut tenganga~ seb baik x kuar air liur.. kalu x, tercemar tangga kami!


tgk la gaya kaki tu~ hahahaha


comel x? comel kan~~~



comel sgt,

smpi rase nk PIJAK-PIJAK je perut die!!




tp aku x kejam,
walaupon aku ni bukanlah pencinta binatang....

No comments:

intai-intai