pengikut saye

Friday, May 21, 2010

mcm AMPEH kan?

kecewakah aku? x~ x kecewa pon, dengki je~ knape? ok, situasi yg sentiase berlaku ketika peak hour iaitu lunch and dinner lebey2 lagi di ujung minggu...

mcm AMPEH x stiap kali aku kuar bilik waktu peak hour lobang idung aku ni dpt menangkap bau-bauan ayam goreng, asam pedas, sayur campur, nasi goreng, nasi putih, bawang-bawangan, tumis-tumisan....

aku ni ade kat kolej ke flat? or apartment? or pangsapuri? misti lah mcm ampeh! sbb aku duk kolej! membuatkan aku naik geram, bukan mrh sbb bua-bauan itu, tp dengki aku xleh hasilkan bau-bauan itu!

mungkin aku harus melakukan aktiviti dewasa dan maskulin lagi dgn membeli peralatan letrik.. miahahhahaha~ list barang letrik yg aku nak adalah:

1. periuk nasi yg comel kaler PINK
2. dapur letrik yg comel kaler PINK
3. blender yg comel kaler PINK (utk buat sambal belacan)

itu brg letrik yg paling basic la tuh! seb baik aku x listkan oven utk buat cupcake, kalu x, mau meletop blok aku neh!
seterusnye, da ade vrg letrik, HARUS lah ade supportive element utk mskkan.. maka, supportive element termasuk:

1. senduk nasi yg comel kaler PINK
2. sudip yg comel kaler PINK
3. pengtos minyak yg comel kaler silver
4. pinggang mangkuk extra yg comel warne warni
5. penebuk tin susu yg comel warna PINK di handlenye
6. periuk yg comel warna PINK di handle
7. frying pan yg comel warne PINK di handle
8. sudu dan garfu extra yg comel warne warni

dan dgn barang yg melebey2 ni, OPKOZ la aku harus ade rak tmpt letak mereka, xkan aku nk atur atas lantai je kan?? oh ye! rak itu juge comel warne PINK~ knape pink? saje je nk gedik2 dgn berperasaan bajet kiut serta HOT n SPICY.. boleh blah!

lepas da beli bahan2 kental, harus la belli bahan2 lembut utk memasak kan, seperti:

1. bawang merah dan putih, bukan PINK
2. minyak masak warne keemasan, bukan PINK
3. telur-teluran
4. perencah utk pelbagai masakan

setel!



jap, aku lupe aku sbnrnye tgh diet! ok, kensel seme!

No comments:

intai-intai