pengikut saye

Wednesday, May 26, 2010

lagi-lagi citer pasal MAK saye

dari dulu lagi aku da bgtau, mak aku canggih, moden,terkini, sensasi, up to date, zasssss, layannn~~~ skang, ade satu lagi aktiviti baru mak aku yg menunjukkan die tanak kalah ngan anak2 die (dan dengki juge~ hahaha)

btol x mii?

agaknye la kan, die jeles tgk kami duk menaip, bercerita, ketawa, bekawan, dlm blog ni, die pon nk jugak.. ye, knape? x pecaye? mak i da ade blog sdiri.. sile pecaye dengan yakinnye~ dulu fb, skang blogging plok~ jgn x masok doh la mii yer~~~ hahahha..

btol x mii?

anda pelik ke knape mak aku beriya sgt nk ade fb, and skang blogging? mcm aku bgtau awal2 td la, die kan up to date.. die nk menyelami dunia anak2 die ni, amende yg sonok sgt, ade bahye ke x.. so bley la die pantau aktiviti kami kan~

btol x mii?

sbb tu la, kami adik bradik close to my mum mcm kawan, bley sembang, crite, gurau senda, gosip, ngumpat same2~ huhuhu.. skang mak aku da ade blog, bley la kami plak menyelami dunia n perasaan die..

btol x mii?



to my mum,


welkam to blogging world!!!


begini lah aksi aku bile membodek mak aku.. mii, jam fossil se!!!


ape lagi, pasni jgn lupe buat en3 tentang anak mu yg poyo, comel dan baik hati ini~~~ hahahaa nk tgk blog mak aku? cari la sdiri~~~ booooo...~~~


nota bawah: mak aku penah ckp, kalu die ade blog, misti follower die bley ngalahkan follower aku~ sbb tu seblum ni die tanak buat blog.. hahahahhaa..

No comments:

intai-intai